گرد مطرح کرد؛

تحقق مفاد تفاهم نامه همکاری با شورای عالی استان ها

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان مدارس غیر دولتی ، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده گفت : تحقق مفاد تفاهم نامه همکاری با شورای عالی استان ها موجب ارتقای سطح کیفی فعالیت های آموزش و پرورش را فراهم می کند.

کد مطلب: ۳۵۵۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مرضیه گرد در جلسه ستادی تفاهم نامه شورای عالی استان ها و وزارت آموزش وپرورش با تاکید بر مفاد تفاهم نامه منعقد شده بیان کرد : باید نقاط قوت و ضعف تفاهم نامه توسط یک طرح میدانی شناسایی شود تا در راستای اجرایی نمودن مؤثر آن برنامه ریزی صورت گیرد .

وی افزود : باید طراحی بحث ارزشیابی و ارزیابی از روند اجرایی تفاهم نامه با گزارش گیری از استانها صورت گیرد و همچنین با تشکیل کارگروهای تخصصی اجرای مفاد آن به صورت مؤثر پیگیری شود.
وی تصریح کرد: تعیین برنامه سالانه مدون و تعیین اولویت های اجرایی در فصل تابستان در خصوص اوقات فراغت دانش آموزان ، تشکیل مستمر کمیسیون تخصصی و برنامه ریزی برای همایش مشترک با حضور مدیران کل آموزش وپرورش استانها و روسای شورای استانها از برنامه های در دست اقدام است.
این تفاهم نامه در تاریخ 22/3/93 با امضاء وزیر محترم آموزش وپرورش و رئیس شورای عالی استان ها منعقد گردیده و عمده هدف آن ایجاد بستر مناسب جهت ارتقاء سطح آموزشی ، تربیتی ، فرهنگی ، ورزشی ، هنری و آموزش شهروندی استان ها ، شهرستان ها و مناطق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار