چهارمین نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی برگزار شد

خبرگزاری پانا:چهارمین نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان با محوریت بررسی برنامه های هفته معلم و برنامه ریزی در راستای اجرای مناسب برنامه های آتی برگزار شد .

کد مطلب: ۳۵۲۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت ضمن تشریح دستور العمل نقل و انتقال همکاران گفت: همکاران حوزه امور اداری بطور دقیق نسبت به اجرای دستورالعمل اقدام خواهند کرد و نهایت تلاش خود را در جهت اینکه کوچکترین حقی از کسی ضایع نشود را بکار خواهند بست.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی در ادامه با اشاره به اجرای شایسته برنامه های امسال گفت: 75 نفر از مدیران کل و مسئولین استانی، لشکری و کشوری در هفته معلم در مدارس حضور یافتند که این حرکت متفاوت از سنوات گذشته بود.

صمد صمدیان افزود: امسال دامنه تجلیل از معلمان نمونه گسترده شده است بطوریکه به هریک از 489 معلم نمونه منطقه ای 5 میلیون ریال، 31 معلم نمونه استان 10 میلیون ریال اهداء و از 2 معلم نمونه کشوری به شکل ویژه تجلیل خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز نیز در سخنانی با اشاره به اهداف درونی و بیرونی دستگاه تعلیم و تربیت و خواسته های مردم از این بخش گفت: نظم و انضباط و تبیین صحیح اهداف و همراهی و همدلی همه کارکنان دخیل در این مهم نقش بسزایی در جهت تحقق اهداف و همچنین خواسته های عموم خواهد داشت.

احمد رضالو افزود: امروز بیشتر از هر زمانی نیازمند همراهی و همدلی مردم و مسئولین در جهت تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منافع ملی هستیم و باید این مهم همواره مد نظر همگان قرار داشته باشد.

وی در پایان از برگزاری اجلاس کشوری مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور در اواسط مرداد ماه خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار