در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

آئین گرامیداشت سوم خردادسالروز فتح خرمشهر

خبرگزاری پانا : آئین گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز مقاومت وپیروزی با حضور مدیر کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران در تالار ولایت اداره کل برگزار گردید.

کد مطلب: ۳۵۲۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این مراسم ،حجت الاسلام صابری معاون ،فرهنگی سازمان میراث فرهنگی وگردشگری در این مراسم با گرامیداشت یاد ونام شهدای والامقام بویژه شهدای فتح خرمشهر در سخنانی اظهار کرد: فتح خرمشهر تمامی معادلات ومحاسبات دشمن بعثی وهم پیمانانش را برهم زد.

وی در ادامه افزود: با توجه به استحکامات بی نظیری که رژیم بعث عراق در خرمشهر بعد از تصرف ان ایجاد کرده بود، کمتر کارشناس نظامی این پیش بینی را می کرد که سپاه اسلام بتواند این شهر را از اشغال متجاوزان آزاد سازد.

حجت الاسلام صابری تصریح کرد: عقیده داریم آنچه که ما را در عملیات غرور آفرین بیت المقدس یاری رساند وعامل پیروزی گردید؛ تفکر عاشورایی، ایمان به خدا، رهبری الهی وآگاهی مومنانه مردم بود واین پیروزی نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس وانقلاب اسلامی شد.

وی ابراز امیدواری کرد: امروز هم رزمندگان ما در عرصه دیپلماسی با هدایت های رهبری الهی نظام وبا انگیزه الهی واستقامت در برابر زیاده خواهی دشمنان، حماسه وپیروزی دیگری را تکرار خواهند کرد.

شایان ذکر است ، در ادامه این مراسم مدیر کل اموزش وپرورش شهرستان های استان تهران، با اهداء لوح سپاس از جانبازان حماسه دفاع مقدس شاغل در اداره کل تجلیل نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار