نشست ادبی، خاطره گویی و شعرخوانی در مجتمع فرهنگی و اردویی گنج نامه

خبرگزاری پانا: نشست ادبی، خاطره گویی و شعرخوانی به مناسبت سوم خرداد در مجتمع فرهنگی و اردویی گنج نامه برگزار شد.

کد مطلب: ۳۵۱۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، نشست ادبی به مناسب سالروز بزرگ آزادسازی خرمشهر با حضور اخوان، رییس اموراجتماعی و فرهنگی استاندار، کارمندان اداره کل، کارمند آموزش و پرورش شهرستان بهار و حضور پرشور بانوان و تعدادی از شعرا و رزمندگان دفاع مقدس شهرهمدان برگزار شد.
حسن آقا یوسفی معاون پرورشی و فرهنگی استان ضمن تبریک اعیادشعبانیه، روزجانباز و گرامیداشت این حماسه ی بزرگ اظهار کرد: آنچه باعث هویت و وحدت بخشی ملتها و ملت بزرگ ایران است داشتن مرزهای مشترک با سایر کشورهاست که این عامل باعث انسجام و وحدت مردم عزیز ایران درحفظ و پاسداری آن در تاریخ سیاسی کشورمان شده است.
وی گفت: عامل دیگری که خود باعث وحدت کشورهای مسلمان شده است وجود اسلام ناب محمدی (ص) و دفاع از مکتب تشیع است و این مهم را، ما به روشنی در وجود مردم عزیزمان مشاهده می کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی استان افزود: انقلابی بودن مردم عامل دیگری است که سبب ایجاد هماهنگی و انسجام در ملت ما شده است.
در ادامه همکاران و شاعران شهرهمدان، اوجی، موسوی، رستمی، نوروزی و موسوی فاخر(بنیانگذارشعردفاع مقدس) با خواندن شعرهای خود خاطرات این روز بزرگ را گرامی داشتند.
خانی نور از کانون بازنشستگان و رزمندگان دفاع مقدس، گفت: عامل اصلی پیروزی در آزادسازی و فتح خرمشهر ارزش ها و باورهای جوانان است که باعث نصرت و پیروزی رزمندگان کشورمان شد.

وی در ادامه خاطرات شیرین خود و رزمندگان درعملیات فتح المبین، والفجر، حلبچه و... را بازگو کرد.
دخترسردار بزرگ جنگ، شهید حاج ستار ابراهیمی نیز دراین نشست ادبی حضور داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار