استاندار در دیدار با معاون شركت ایرانگردی و جهانگردی تاكید كرد؛

ضرورت ایجاد امکانات جدید اقامتی و توسعه صنعت گردشگری در استان

خبرگزاری پانا: استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت ایجاد امکانات جدید اقامتی و توسعه صنعت گردشگری در استان تاكید كرد.

کد مطلب: ۳۵۰۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، قربانعلی سعادت"استاندار آذربایجان غربی" در دیدار با معاون توسعه اقتصادی شركت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: توسعه زیرساختهای گردشگری و گسترش اماكن اقامتی و رفاهی برای خدمات دهی به مسافران بویژه در مناطقی مثل ماكو، یكی از اساسی ترین و مهمترین اولویت های ما در استان است و از حضور و فعالیت سرمایه گذاران در این حوزه استقبال می‌كنیم.

وی در ادامه این دیدار كه در دفتر كار استاندار ترتیب یافت، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی دقیق و همکاری مسئولان استانی و بخش خصوصی به ایجاد امکانات جدید و توسعه صنعت گردشگری در استان بویژه در شهرها و مناطق مسافرپذیر كه فاقد امكانات مناسب اقامتی و رفاهی هستند، بپردازیم.

استاندار آذربایجان‌‌غربی همچنین از شركت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، خواستار نوسازی مجموعه‌های اقامتی این شركت در استان شد.

سپهری، معاون توسعه اقتصادی شركت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیتها و اقدامات شركت ارائه كرد و گفت: شركت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی، دارای 60 مجموعه هتلی و اقامتی با ظرفیت 1600 اتاق، در نقاط مختلف كشور است و در آذربایجان غربی نیز در شهرستان های ارومیه، خوی و ماكو دارای مجموعه اقامتی است.

وی با تشریح برخی از برنامه های برنامه های آتی این شركت نیز گفت: نوسازی و توسعه برخی از مجموعه‌های اقامتی شركت در نقاط مختلف كشور و همچنین در استان آذربایجان غربی در دستور كار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار