استاندار فارس در دیدار مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور:

احداث و راه اندازی ترمینال خارجی فرودگاه شیراز نیازمند حمایت ویژه است

خبرگزاری پانا: استاندار فارس گفت: با توجه به ظرفیتهای استان فارس خصوصا شهرشیراز احداث ترمینال خارجی در شان این استان از ضروریات است و این امر نیازمند حمایت ویژه مسئولین می باشد.

کد مطلب: ۳۵۰۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دكتر سید محمد احمدی ، دردیدار مدیرعامل شركت فرودگاههای كشور كه به منظور معرفی مدیر كل جدید فرودگاههای استان فارس برگزار شد اظهار داشت: با مدیریت خوب وسازنده مدیركل سابق فرودگاههای استان اقدامات بسیار خوبی در زمینه توسعه فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز انجام شده است.

نماینده عالی دولت سیدی مدیر كل سابق فرودگاههای استان فارس را فردی توانمند و كارآمد خواند و افزود: زحمات آقای سیدی بركسی پوشیده نیست و آثار خوبشان دراستان فارس به یادگار خواهد ماند و.
دكتر احمدی ابراز داشت: فرودگاههای لار و لامرد به دلیل مراودات مردم این شهرستانها با كشورهای حاشیه خلیج جزء فرودگاههای شاخص محسوب می شوند و به منظور تقویت زیرساختها و امكانات سخت افزاری و نرم افزاری نیاز به توجه دارند.
استاندار فارس ابراز داشت: تقویت وگسترش صنعت هوایی وزیر ساختهای آن گامی در جهت توسعه استان به شمار می آید كه انتظار میرود مسئولین كشور با توجه به جایگاه بالای استان فارس به مدیر كل جدید فرودگاههای استان كمك نمایند.
وی در پایان از زحمات سیدی مدیركل سابق فرودگاههای استان فارس تقدیر و برای بدیعی فر مدیر كل جدید آرزوی موفقیت نمود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار