کسب مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات توسط شرکت دانش بنیان اصفهانی

خبرگزاری پانا : مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات توسط شرکت دانش بنیان اصفهانی کسب شد

کد مطلب: ۳۴۹۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ، شرکت دانش بنیان تیام پارسی پاسارگاد، مستقر در این شهرک موفق به کسب سه مدال طلا از مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری های کره جنوبی (WIC 2015) شد.
شرکت دانش بنیان تیام پارسی در حوزه انرژی های نو در این دوره از مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری های کره جنوبی حضور یافته بود.
فناوری های سیستم تولید توان هیدرو پنوماتیک با شماره ثبت اختراع 84126، پمپ آب بر اساس فناوری خورشیدی - گرمایی با شماره ثبت اختراع 84128 و دیش خورشیدی - هیبریدی (ترکیبی) ساخته این شرکت دانش بنیان حائز مدال طلای این رقابت جهانی شد.
این شرکت دانش بنیان با ارایه کالا و خدمات به منظور بهره برداری از انرژی خورشیدی، منابع آبی و حرارت اتلافی با هدف استفاده بهینه از منابع تجدید پذیر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مشغول به فعالیت است.
مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری های کره جنوبی هر سال بصورت آسیایی توسط انجمن مخترعان آسیا و خبرگزاری مخترعان کره جنوبی برگزار می شد که این دوره از مسابقات در سال 2015 به صورت جهانی برگزار شده است.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بعنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در کشور با هدف حمایت از ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان و تولید ثروت از علم راه اندازی شده است.
این شهرک فعالیت اجرایی خود را از سال 1380 بطور جدی با راه اندازی اولین مرکز رشد فناوری در کشور و با هدف حمایت و هدایت شرکتهای کوچک و نوپای دانش بنیانی که ایده های نوآورانه و فناورانه داشته و امکانات لازم جهت عملیاتی کردن آن را ندارند آغاز کرد و بعنوان حلقه واسط میان دولت، صنعت و دانشگاه به توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش و تبدیل علم به ثروت ایفای نقش کرده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار