برگزاری مراسم عزداری شهادت امام موسی كاظم(ع) در چهاردانگه

خبرگزاری پانا: ریاست اداره آموزش و پرورش چهاردانگه: وظیفه همه پرسنل آموزش و پرورش تبیین سیره نظری و عملی ائمه معصومین (ع) برای دانش آموزان است.

کد مطلب: ۳۴۸۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا:‌ در این جلسه كه به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهاردانگه و در راستای طرح مصباح الهدی (امام شناسی) برگزار شد، حنیف نیا، رئیس منطقه چهاردانگه ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه طرح امام شناسی را یكی از مهمترین اقدامات معاونت پرورشی در سطح وزارت آموزش و پرورش توصیف كرد.

وی در ادامه افزود وظیفه همه پرسنل آموزش و پرورش را تبیین سیره نظری و عملی ائمه معصومین(ع) برای دانش آموزان دانست و تاكید كرد كه با ترسیم راهكارهای عملی در این زمینه آموزشو پرورش باید در راستای تحقق زندگی ایران اسلامی كوشاتر باشد.

میهمان ویژه این مراسم سید مجتبی هاشمی،‌ معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیر كل اداره آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، نیز به تشریح فعالیت ها و برنامه های معاونت پرورشی استان پرداخت و ضمن اشاره به اهمیت طرح مصباح الهدی، این طرح را یكی از مهمترین وظایف معلمان برای عملیاتی نمودن شعائر اسلامی در ذهن و رفتار دانش آموزان دانست.

وی افزود، باید با اقداماتی نوین بتوان در رفتار عملی و سبك زندگی دانش آموزان نمود پیدا كرده و تحول آفرین باشیم.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین صابری در راستای بیان شخصیت و ویژگی های امام موسی كاظم(ع) با ذكر آیات و احادیث متعدد زهد و عبادت آن حضرت، ارزش گزاری به مردم و خدمتگزاری مسئولین برای بهبود امور و نیز حسن برخورد آن حضرت با مخالفین را سه ویژگی برجسته و ممتاز ایشان ذكر كرده و خطاب به جمع حاضر عنوان نمود كه همه ما وظیفه داریم در راستای پیاده كردن این اندیشه های والا در جامعه كوشا باشیم.

شایان ذكر است، در این مراسم باشكوه كه با حضور مدیران و همكاران اداری برگزار گردید، حاضرین با مدیحه سرایی مداح اهل بیت به سینه زنی پرداختند و از طرف معاونت پرورشی منطقه بسته های فرهنگی مربوط به امام موسی كاظم(ع) نیز بین مدعوین توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار