نقد و بررسی آخرین مستند فرهاد ورهرام در سالن سینماحقیقت

خبرگزاری پانا: عصر امروز در ادامه مجموعه برنامه های«شب ستاره ها»، فیلم های «مانگرو» ساخته عبدالعزیز قاسمی و «از آلپ تا دماوند» به کارگردانی فرهاد ورهرام، در سالن سینماحقیقت روی پرده می رود.

کد مطلب: ۳۴۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، موضوعات این دو مستند که به ترتیب برگزیده ی بخش های مستند نگین درخشان و مستند آزاد جشنواره ششم سینماحقیقت هستند، به این شرح است:
مستند «مانگرو»: این فیلم به معرفی جنگل های حرای جنوب کشور می پردازد. این جنگل های دریایی به هنگام مد کامل، زیر آب می روند و هنگام جذر از آب بیرون می آیند.
مستند «از آلپ تا دماوند»: این مستند به سرگذشت کوه البرز به ویژه قله دماوند می پردازد که با اساطیر و افسانه ها گره خورده و این کوه در ادبیات نظم و نثر ایران جایگاهی ویژه یافته است.
برپایه این گزارش، پس از نمایش فیلم های یادشده هم جلسه نقد و بررسی آن، با حضور شاهین امین (مجری- کارشناس)، رامتین شهبازی (منتقد سینما) برگزار خواهد شد.
عصر فردا (چهارشنبه 6 دیماه) نیز فیلم های زنان ماهیگیر جزیره (شهرزاد پویا، شیرین وحیدی)، دختربس(سپیده جعفری) و نوروز در نئور(عبداله عزیزی) به نمایش عمومی درآمده و با حضور پریسا ساسانی و سحر عصرآزاد مورد نقد و بررسی قرار می گیرند.
این گزارش می افزاید: برنامه زمانی نمایش این فیلم ها از ساعت16:30 لغایت 18 است و جلسه نقد و بررسی هم طی ساعات 18:15 تا 19:45 برگزار می گردد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار