مراسم هفته جهانی ایمنی راههادردبستان دخترانه حسین امین

خبرگزاری پانا : مراسم هفته جهانی ایمنی راهها با حضور مسئولین در دبستان دخترانه حسین امین ناحیه 2 برگزار شد .

کد مطلب: ۳۴۶۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، عبدالرضا رئیسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش در مراسم هفته جهانی ایمنی راهها گفت : شما دانش آموزان آینده سازان کشور هستید و زمانی کشور توسعه پیدا می کند که دانش آموزان سالمی داشته باشد.
وی افزود : سلامتی شما دانش آموزان هم برای پدر و مادر و هم مسئولین مهم است و در زمینه آموزش طرح ترافیک برای شما دانش آموزان زحمات زیادی کشیده شده است .
وی یادآور شد تا کنون 61 مدرسه که در کنار اتوبان قرار گرفته اند طرح آموزش ترافیک در آنها اجرایی شده است .
ناظم زاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 نیز گفت: وظیفه پلیس و آموزش و پرورش است که طرح ترافیک را به دانش آموزان آموزش دهند و دانش آموزان باید آموزش های لازم را از مدارس شروع کنند .
مهندس صلواتی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری همچنین گفت: در سال 1382 اولین پارک ترافیکی در پارک آبشار ساخته شد و در سال 1388 در 6 نقطه مختلف شهر شهرک کوثر ،خیابان رسالت ، خیابان جی ، سپاهان شهر ،باغ فدک نیز پارک ترافیکی ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی همچنین افزود: در سپاهان شهر و منطقه 7 در حال احداث پارک ترافیکی هستیم که امید داریم در تابستان به بهره برداری برسد .
معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری خاطر نشان کرد : در حال احداث شهرک ایمنی که نماد شهرهای امروزی و مدرن است هستیم که این نیز یک اتفاق بسیار خوب خواهد بود .
وی افزود :توافق نامه ای با آموزش و پرورش صورت گرفته است که براساس آن توافقنامه زنگ ترافیک در مدارس خواهیم داشت و آموزش طرح ترافیک به صورت سیار در مدارس آموزش داده خواهد شد .
مهندس صلواتی گفت: در سال تحصیلی آینده در دو پایه پیش دبستانی و اول دبستان کتاب آموزش طرح ترافیک را برای دانش آموزان خواهیم داشت و امیدواریم این آموزشها را تا پایان دوره ششم دبستان داشته باشیم .
وی خاطرنشان کرد دانش آموزان میتوانند بهترین همیاران پلیس و ناظران پلیس باشند و زمانی که با خانواده هستند مسائل ترافیکی را به خانواده گوشزد نمایند .
شایان ذکر است مراسم هفته جهانی ایمنی راهها با حضور مسئولین اداره کل آموزش و پرورش ،اداره آموزش و پرورش ناحیه 2،راهنمایی و رانندگی و استانداری در دبستان دخترانه حسین امین ناحیه 2 برگزار شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار