با حضور معاون علمی رئیس جمهور؛

اولین کنفرانس دانش آموزی استاندار سازی در یاسوج برگزار شد

خبرگزاری پانا: این کنفرانس با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل، رئیس سازمان استاندارد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی و دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۴۶۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، معاون علمی رئیس جمهور در این کنفرانس گفت: استاندارد موضوع مهم واساسی ومستلزم فرهنگسازی است وبهترین بستر برای همگانی شدن آن دانش آموزان هستند.
دکتر ستاری گفت:حرکتهای نوآورانه وابتکاری در بحث استاندارد جهت توجه عموم مردم به آن ضروری وبرگزاری این همایش از مهمترین برنامه های جدید دراین حوزه است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این کنفرانس ابراز داشت: فرهنگسازی باید از دانش آموزان شروع شود وآنان بهترین سفیران انتقال فرهنگ به خانواده ها هستند.
سیدموسی خادمی گفت:تبیین موضوع استاندارد ترویج حق خواهی مردم است.
خادمی افزود:برگزاری این کنفرانس شروعی برای آگاهسازی عموم مردم از یک خواسته به حق وقانونی است.
نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران نیز گفت: وقت آن رسیده که نگاه به استاندارد را عوض کنیم. آذربخت افزود: آغاز این راه جدید از یاسوج شروع شده است و دانش اموزان می تواند تصویری روشن از جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان دهند.
وی با بیان اینکه نتایج این کنفرانس هم به سازمان بین المللی استاندارد و هم به یونسکو ارائه خواهد شد، اظهار کرد: دانش آموزان ما نشان داده اند که می توانند در فعالیت های بین المللی نیز حضور داشته باشند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار