همزمان با هفته معلم؛

سامانه ویدئو کنفراس نرم افزاری آموزش و پرورش استان به بهره برداری رسید

خبرگزاری پانا:مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ، سامانه ویدئو کنفراس نرم افزاری آموزش و پرورش استان را افتتاح کرد.

کد مطلب: ۳۴۵۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیرکل آموزش و پرورش استان، صبح امروز سامانه ویدئو کنفراس نرم افزاری آموزش و پرورش استان را افتتاح کرد.

«فریدون سیدمصطفوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان، در آیین بهره برداری از این ویدئو کنفراس که با ارتباط همزمان روسا و مدیران آموزش و پرورش مناطق 24 گانه استان برگزار شد؛ اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی روز گذشته خود در حضور معلمان، توجه به آموزش و پرورش را به عنوان یک موضوع اولویت دار برای مسئولان نظام ترسیم نمود.

این مقام مسئول با بیان اینکه توجه به موضوع ارتقاء وضعیت معیشت فرهنگیان مورد تاکید مقام معظم رهبری در شرایط کنونی است، تصریح کرد: مسئولان و معلمان عزیز باید با نصب العین قرار دادن بیانات رهبری، نسبت به تحولات اجتماعی هوشیار باشند.

سیدمصطفوی گفت: نگاه رئیس جمهور محترم به آموزش و پرورش بویژه در موضوع افزایش چشمگیر بودجه آموزش و پرورش و اجرای طرح رتبه بندی قابل تقدیر است.

وی با تبریک هفته معلم به فرهنگیان سراسر استان، گفت: معلم در جامعه جایگاه ویژه ای دارد و وظیفه همه ماست تا در جهت حفظ و تکریم مقام معلم تلاش کنیم و آموزه های آنان را در پیشرفت و تعالی جامعه و سعادت بشری بکار ببندیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار