در شهرک احمد آباد مستوفی اتفاق افتاد :

انفجار مرگبار درمنزل مسکونی

خبرگزاری پانا :سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار در یک منزل مسکونی در احمدآباد مستوفی واقع در جنوب غربی تهران با برجا گذاشتن سه کشته و سه زخمی خبر داد.

کد مطلب: ۳۴۳۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا و به نقل از ایرنا، ملکی در این رابطه اظهار کرد:در ساعت 1:13 دقیقه بامداد پنجشنبه دهم اردیبهشت ماه جاری حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در شهرک احمدآباد مستوفی و در محدوده شهرستان اسلامشهر به سامانه 125 اعلام و ماموران آتش نشانی احمد آباد مستوفی به همراه دو ایستگاه آتش نشانی شهر تهران به عنوان نیروهای کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: در محل حادثه سه باب منزل قدیمی به متراژ 60 متر در کنار یکدیگر قرار داشتند که به علت انفجار در یکی از این منازل هر سه خانه تخریب شدند.

ملکی افزود: قبل از رسیدن آتش نشانان شهر تهران به محل حادثه، ماموران آتش نشانی احمدآباد مستوفی موفق شدند چهار فرد شامل دو مرد، یک زن و یک نوزاد چند ماهه را از یکی از این منازل خارج کنند که متاسفانه نوزاد چند ماهه جان خود را در این حادثه از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: آتش نشانان شهر تهران نیز موفق شدند از منزل سوم یک زن و مرد هردو حدود 70 ساله را از زیر آوار خارج کنند که متاسفانه این دو نفر نیز جان خود را از دست دادند.

ملکی اضافه کرد: در این حادثه انفجار که علت وقوع آن در دست بررسی است، غیر از این سه نفر که جان خود را از دست دادند، سه نفر دیگر نیز مصدوم شناسایی و توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند .

شایان ذکر است ،احمدآباد مستوفی در فاصله هفت کیلومتری جنوب غربی تهران و در محدوده نزدیک به شهرستان اسلامشهر واقع شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار