کسب رتبه سوم کشوری طراحی سوالات استاندارد توسط معلم رامسری

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامسر گفت: رتبه سوم کشوری در طراحی سوالات داخلی استاندارد درس شناخت مواد و مصالح (رشته معماری) توسط یک معلم رامسری کسب شد.

کد مطلب: ۳۴۲۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، محمد صادق امینی نیا گفت: بر اساس اعلام دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش ، یزدان موسی پور هنرآموز هنرستان آموزش و پرورش رامسر حائز رتبه سوم کشوری در طراحی سوالات داخلی درس شناخت مواد و مصالح شد.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری وزارت آموزش و پرورش اقدام به بررسی سوالات داخلی طراحی شده توسط دبیران منتخب استان ها در درس شناخت مواد و مصالح نمود که بر همین اساس از هر استان یک نفر انتخاب و به دبیرخانه کشوری این درس به میزبانی استان اصفهان معرفی گردید که پس از بررسی سوالات توسط کارشناسان و داوران کشوری درس شناخت مواد و مصالح 10 نفر به عنوان نفرات برتر معرفی و پس از بررسی یزدان موسی پور سوم شد.

مدیر آموزش و پرورش رامسر گفت: یزدان موسی پور دبیر آموزش و پرورش رامسر دارای مدرک کارشناسی ارشد پژوهش هنر می باشد و در حال حاضر نیز در هنرستان فنی و حرفه دای حاج عباس حریری به تدریس مشغول است.

یزدان موسی پور تاکنون موفق به دریافت 70 لوح تقدیر به مناسبت حسن انجام وظیفه، فعالیت های آموزشی و پژوهشی در سطح ناحیه، استان و کشور از سوی مسئولین شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار