محمدرضا مازندرانی رئیس مجمع فرهنگیان استان گلستان خبر داد::

معتقدیم خواست فرهنگیان، معوقات نبوده بلکه مطالبه آن ها رفع تبعیض ها ست

خبرگزاری پانا:محمدرضا مازندرانی رئیس مجمع فرهنگیان استان گلستان خبر داد:معلم به عنوان یک لیدر در خط فکری ، جریان ساز و هدایت گر جامعه است، سکان کشتی است که نباید با ندانم کاری عده ای آینده ایران را به خطر افکنیم. همه درقبال نسل آینده مسئول و در نزد خدا پاسخگو ایم.

کد مطلب: ۳۴۲۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،محمدرضا مازندرانی رئیس مجمع فرهنگیان استان گلستان گفت: درکشوری زندگی می کنیم که دارای شرایط خاص جغرافیایی، سیاسی با پشتوانه غنی فرهنگی است و انقلاب اسلامی ظرفیت عظیمی ایجادنموده و می خواهیم ایران عزیزمان ،پیشتاز کشورهای منطقه بماند.

مازندرانی اذعان داشت: فرهنگیان به عنوان بالاترین ظرفیت جامعه، هدایتگر فرهنگ جامعه هستند بر همین اساس ضرورت داشت مجمعی به منظور کمک به اهداف نظام، حمایت ازفرهنگیان و یاری رسان دولت تشکیل شود.

وی افزود: تشکیل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی درهمین راستا شکل گرفت و به همین منظور جامعه فرهنگیان استان گلستان نیز تشکیل شد تا بتواند به کمک خود فرهنگیان گره گشای مشکلاتشان باشد.

رئیس مجمع فرهنگیان استان گلستان تاکید نمود: درتلاشیم باجذب حداکثری فرهنگیان و سایر اندیشمندان بال قوی در توسعه و ارتقای آموزش و پرورش باشیم و آرزومندیم شاهد قرارگرفتن فرهنگیان در صدرجامعه باشیم که به حق لیاقت معلم جز این نیست و نباید باشد.

وی درادامه باتشکراززحمات دولت تدبیر و امید باردیگر به مطالبات فرهنگیان اشاره نمود و اذعان داشت: امروز در رسانه ها سخن از معوقات فرهنگیان است که معتقدیم خواست فرهنگیان، معوقات نبوده بلکه مطالبه آن ها رفع تبعیض ها است.

مازندرانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: معلم به عنوان یک لیدر در خط فکری ، جریان ساز و هدایت گر جامعه است، سکان کشتی است که نباید با ندانم کاری عده ای آینده ایران را به خطر افکنیم. همه درقبال نسل آینده مسئول و در نزد خدا پاسخگو ایم.

وی باردیگر تاکید نمود: این مجمع با دید کمک به آموزش و پرورش استان و وزارت شکل گرفته و معتقد است برای تغییر و حرکت به سوی آینده ای بهتر برای فرهنگیان باید حرکت را از درون جامعه بزرگ و فرهیخته فرهنگیان شروع کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار