راه‌یابی ۷ اثر به بخش شعر کودک و نوجوان جشنواره سوره

خبرگزاری پانا: راه‌یافتگان بخش شعر و کودک و نوجوان جشنواره شعر و داستان جوان سوره معرفی شدند.

کد مطلب: ۳۴۱۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، هفت اثر به بخش شعر کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره راه یافتند. آثار راه یافته به این بخش بدین شرح است:
فاطمه غلامی از استان یزد با اثر «بانوی گلها»، مرضیه فرمانی شره‌چینی از استان گیلان با اثر «کودک و نوجوان 1»، فائزه زرافشان از استان یزد با اثر «کاردستی خدا»، پیام جهانگیری از استان اردبیل با اثر «نام تو»، «صاف و ساده، چون نسیم»، محمد صارمی شهاب از استان همدان با اثر «روی دوش رود»، فاطمه غلامی از استان یزد با اثر «سیب سرخ آبدار» و شبنم فرضی‌زاده با اثر «قالی» از استان اردبیل.
این آثار از میان تعداد 106 اثر انتخاب شدند که در مجموع 80 نفر از شرکت‌کنندگان در دو بخش داستان و شعر به مرحله پایانی جشنواره دعوت خواهند شد.
موضوع سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره آزاد است، اما در شرایط برابر آثاری که با محورهای «ارزش‌های دینی»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «خانواده الگوی ایرانی اسلامی» و «بیداری و اخوت اسلامی» باشند، از اولویت انتخاب برخوردارند.
سیزدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره که در بخش‌های داستان کوتاه بزرگسال، داستان کوتاه کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، شعر نو (نیمایی و آزاد)، شعر کلاسیک، ترانه و سرود 28و 29 اردیبهشت 1394 در استان قزوین برگزار می‌شود.
منبع:تسنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار