گرامیداشت سالگرد عملیات بازی دراز

خبرگزاری پانا: در گرامیداشت سالگرد عملیات بازی دراز؛ 250 نفر از ورزشکاران بسیجی همدان به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه صعود کردند و یاد و خاطره شهدای ارتفاعات این منطقه را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۳۴۰۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، علیرضا شمسی‌پور با اعلام این مطلب اظهار کرد: به منظور گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات ورزشکاران و مدال‌ آوران همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
وی تصریح کرد: صبح دیروز و در گرامیداشت سالگرد عملیات بازی دراز، 250 نفر از بسیجیان ورزشکار استان به همراه کاروان های راهیان نور و اقشار مختلف مردم به ارتفاعات مهم و استراتژیک بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه صعود کردند.
دبیر شورای عالی بسیج ورزش استان اظهار کرد: ورزشکاران بسیجی همدان با رمز «یا زهرا (س)» و با یاد شهدای این عملیات غرور آفرین یاد و خاطره این عملیات و رزمندگان عملیات بازی دراز را گرامی داشتند.
علیرضا شمسی‌پور افزود: عملیات ظفرمند بازی دراز با هدف آزادسازی ارتفاعات مهم و استراتژیک آن از دست متجاوزان بعثی از دو اردیبهشت سال 60 با همکاری نیروهای ارتش، سپاه و بسیج مردمی آغاز و بمدت هشت روز به‌ طول انجامید.
گفتنی است در این سفر معنوی ورزشکاران همدانی مناطق عملیانی ثلاث باباجانی، سر پل ذهاب، یادمان شهید چمران در پاوه، ازکله، قصر شیرین و یادمان مرصاد را مورد بازدید قرار دادند و با رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا شدند.
همچنین کاروان بسیبج ورزشکاران شب " لیله الرغائب" را در منطقه عملیلاتی قراویز حضور داشتند و در کنار شهدای سرافراز این منطقه به راز و نیاز با خداوند منان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار