ابراز همدردی کودکان قرآنی شهر قنوات قم با کودکان یمن

خبرگزاری پانا: کودکان موسسه قرآنی شهر قنوات از توابع قم با محکومیت جنایات آل سعود در یمن، حمایت خود را از کودکان مظلوم یمن اعلام کردند.

کد مطلب: ۳۳۹۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جمعی از کودکان موسسه قرآنی شهر قنوات همزمان با طلاب و مردم کشور و استان قم حمایت و همدردی خود را از کودکان مظلوم یمن اعلام کردند .

در این تجمع که در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی قنوات برگزار شد تعداد زیادی از کودکان کلاس‌های قرآنی با در دست داشتن تراکت‌هایی با موضوع بیزاری از آل سعود و همدردی با کودکان یمن، اعتراض و انزجار خود را از سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات وحشیانه دشمنان اسلام اعلام کردند .

کودکان قرآنی قنوات همچنین در محکومیت جنایات آل سعود و هم‌پیمانان آنها شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر دادند .

این مراسم با سخنان یکی از مربیان قرآنی پیرامون وقایع اخیر به پایان رسید و کودکان حاضر در این مراسم با شعارهای خود همگان را به حمایت از کودکان مظلوم یمن فراخواندند .

حجت‌الاسلام سیدحسین سجادی‌تبار رئیس اداره تبلیغات اسلامی قنوات نیز در حاشیه این تجمع اظهار کرد: همه‌گیرشدن اعلام حمایت از مردم یمن و انزجار از جنایات آل سعود و هم‌پیمانان آنها بهترین کاری است که می‌توان برای مردم یمن انجام داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار