استاندار کرمانشاه:

فیلم توهین به ساحت پیامبر(ص) ادامه کار سلمان رشدی است

خبرگزاری پانا: استاندار کرمانشاه گفت: انتشار فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر(ص) ادامه سریال شومی است که توسط سلمان رشدی اجرا شد.

کد مطلب: ۳۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دادوش هاشمی طی گفت‌و‌گویی اظهار کرد: یک بار دیگر دست استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار از آستین دست نشاندگان خود بیرون آمده و این بار در قالب تدوین و انتشار فیلمی موهن به ساحت مقدس پیامبر رحمت و عطوفت حضرت محمد مصطفی(ص) اساعه ادب کرده‌اند که این اقدام مستاصلانه نه تنها قلوب مسلمین، بلکه دل‌های تمامی آزادمنشان و پیروان واقعی دیگر ادیان الهی را نیز به درد آورده است.

هاشمی افزود: با نگاهی ژرف می‌توان به وضوح ردپای نظام استعمار جهانی را در برنامه‌ریزی و اجرای این اقدامات سریالی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون مشاهده کرد، سریالی شوم که پرده نخست آن توسط سلمان رشدی ملعون و چاپ کتاب منحوس آیات شیطانی اجرا و سپس با انتشار کاریکاتورهای موهن و نیز ماجرای به آتش کشیدن و اهانت به قرآن کریم ادامه یافته و هم‌اکنون در پرده‌ای دیگر با این عمل گستاخانه در حال تکرار است.

وی ادامه داد: البته هر بار علمای اعظم و امت اسلامی در سرتاسر جهان اسلام با اتخاذ موضع، واکنش‌های شدیدی نسبت به این اقدامات انجام داده‌اند که نمونه بارز آن صدور فتوای ارتداد سلمان رشدی خبیث توسط حضرت امام خمینی(ره) بود که دنیا را برای آن فرد پلید تبدیل به زندانی مملو از رعب و وحشت کرد.

هاشمی تصریح کرد: تمامی این اقدامات حاکی از درماندگی نظام سلطه در قبال مهر موج بیداری اسلامی است که ضمن فرو بردن یکایک رژیم‌های دست نشانده در کام خشم انقلابی مسلمانان، می‌رود تا پایه‌های لرزان کاخ پوشالی استکبار جهانی را نیز به‌طور کامل درنوردیده و از بیخ و بن برکند.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: اینجانب نیز همپای دیگر مسلمانان جهان، ضمن محکومیت این اقدام شنیع و گستاخانه؛ همبستگی خود و مردم شریف استان کرمانشاه را با موج آزادی‌خواهان جهانی اعلام کرده و خواهان برخورد قاطع با هرگونه هتاکی به ارزش‌های الهی و آسمانی هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار