توزیع 9 هزار و 500 تن انواع کود مورد نیاز کشت بهاره در آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا:مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی ، از توزیع 9 هزار و 500 تن انواع کود شیمیایی از ابتدای کشت بهاره در سراسر استان از مورخه 26 اسفند ماه سال گذشته تا کنون خبرداد .

کد مطلب: ۳۳۹۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، "فریبرز پاشاپور" با بیان این مطلب افزود : از این میزان کود توزیع شده حدود 6 هزار و 500 تن آن کود اوره و مابقی کودهای ازته ، فسفاته و پتاسه می باشد که کماکان روند توزیع کود در شهرستانهای استان ادامه دارد .

وی اظهارکرد : با توجه به افزایش بارش باران رحمت الهی طی روزهای اخیر و امیدواری کشاورزان و بهره برداران نسبت به سال زراعی پیش رو و افزایش تقاضای کودهای شیمیایی به ویژه کود اوره ،این شرکت تدارکات لازم را درخصوص ذخیره سازی ،تامین و توزیع انواع کودشیمایی به ویژه کود اوره مورد نیاز کشاورزان در سطح استان اتخاذ نموده است.

پاشاپور تصریح کرد: انواع کود شیمیایی به اندازه کافی در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان موجود می باشد و هیچ گونه مشکلی در خصوص تامین و توزیع کود در سطح استان وجود ندارد .

وی اضافه کرد : در همین راستا کشاورزان و بهره برداران می توانند با مراجعه به دفاتر شرکت خدمات حمایتی در سطح استان و یا کارگزاران رسمی شرکت درشهرستان ها نسبت به خرید کود مورد نیاز خود با قیمت مصوب و بدون محدودیت اقدام کنند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد : همچنین کشاورزان و مراجعان در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی مانند گرانفروشی ، عدم عرضه کود و یا بروز هرگونه مشکل در زمینه تامین انواع کود شیمیایی مورد نیاز می توانند گزارش و شکایات احتمالی خود را برای رسیدگی سریع به دفاتر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان حتی در ایام تعطیل اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار