رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری خبر داد:

پلمپ شدن یک واحد ریخته گری در شهرک صنعتی شمس آباد

خبرگزاری پانا: رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از پلمب یک واحد ریخته گری در شهرک صنعتی شمس آباد این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۳۳۳۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، "محسن شوکتی" در این رابطه اظهار کرد: یک واحد ریخته گری روی در شهرک صنعتی شمس آباد به دلیل عدم توجه به اخطاریه های صادره شده از سوی این اداره، توسط ماموران اجرایی حفاظت محیط زیست شهرستان ری پلمپ شد.

وی افزود: این واحد فاقد سیستم فیلتراسیون بوده و با ایجاد آلودگی شدید آب و هوا موجبات تخریب محیط زیست و تهدید سلامت و بهداشت واحدهای همجوار را فراهم کرده بود.

شوکتی با تاکید بر اینکه در سال 94 برنامه پایش واحدهای شمس آباد به طورگسترده در دستور کار این اداره قرار دارد، تصریح کرد: کارشناسان این اداره در پی پایش های زیست محیطی و شکایت های واصله چندین نوبت نسبت به صدور اخطاریه های زیست محیطی به این واحد اقدام و بدلیل بی توجهی واحد به اخطاریه ها، با اخذ حکم قضایی از دادگاه حسن آباد بخش فشافویه ماموران نسبت به پلمپ این واحد اقدام کردند.

شایان ذکر است ،شهرک صنعتی شمس آباد واقع در 35 کیلومتری جاده تهران - قم، با بیش از 2800 هکتار مساحت، 1500 واحد فعال و 20 هزار نفر جمعیت فعال در منطقه حسن آباد بخش فشافویه شهرستان ری قرار دارد.

/ری یک/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار