دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس اعلام کرد:

ساماندهی 490 نفر معتاد حاد و پُرخطر در مراكز درمان اعتیاد

خبرگزاری پانا: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: جمع‌آوری معتادان حاد و پُرخطر به ایجاد آسایش روانی و پاك شدن چهره شهر كمك می‌كند.

کد مطلب: ۳۲۹۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضا ابراهیمی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی معتادان حاد و پُرخطر، گفت: طی سه هفته اخیر تعداد 490 نفر معتاد در راستای اجرای طرح جمع‌آوری معتادان حاد و پُرخطر از سطح شهر شیراز جمع‌آوری و جهت سیر مراحل درمان به 11 مركز ارجاع شده‌اند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس افزود: از مجموع 490 نفر معتاد جمع‌آوری شده تعداد 471 نفر معتاد مرد و 19 نفر معتاد زن می‌باشد.
وی گفت: گسترش و افزایش ظرفیت مركز نگهداری، درمان و كاهش آسیب معتادان در دستور كار بوده كه با تعامل سازنده و مؤثر این كار در سال گذشته آغاز و ان‌ شا اله در آینده نزدیك شاهد بهره‌برداری افزایش ظرفیت مركز ماده 16 خواهیم بود.
ابراهیمی گفت: با گسترش و افزایش ظرفیت مركز نگهداری، درمان و كاهش آسیب معتادان موضوع ماده 16 می‌توانیم تعداد بیشتری از معتادان را جمع‌آوری و نسبت به درمان آنها اقدام نموده و به آسایش روانی و پاك شدن چهره شهر و كاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد به مواد مخدر كمك كنیم.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس بیان کرد: امیدواریم با اجرای طرح ساماندهی و جمع‌آوری معتادان پُرخطر، بتوانیم خدمات مناسبی در اختیار افراد آسیب دیده قرار داده و محلات آلوده و حاشیه شهر را از حیث این معضل، پاكسازی نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار