رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی آذربایجان غربی:

چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل نکنید

خبرگزاری پانا: رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی آذربایجان غربی: چهارشنبه سوری خود را به چهارشنبه سوزی تبدیل نکنید.

کد مطلب: ۳۲۷۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، "سرهنگ بهمن رستمی" رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی آذربایجان غربی در دبیرستان شاهد بهشت آئین شهدا با اشاره به نام این دبیرستان اظهار داشت: ما یک جنگ سخت هشت ساله را پشت سرگذاشته ایم و به شهدیدانی که در این راه داده ایم افتخار می کنیم.

رستمی ادامه داد: امروزه دچار جنگ نرم شده ایم؛ ولی به شهدای این راه افتخار نمی کنیم.
وی اذعان داشت: صحت و سلامتی و امنیت دو نعمت مجهول هستند که تا زمانی که ازدستشان ندهیم قدرشان را نخواهیم دانست.
رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی آذربایجان غربی با اشاره به مشکل بودن درمان جنگ نرم خاطر نشان کرد: درمان جنگ نرم مشکل و ترک آن سخت است، پس به این دلیل است که جوانان و نوجوانانی که درگیر این جنگ می شوند و در این راه شهید می شوند، برای جامعه افتخاری ندارند.
رستمی با اشاره به سن اعتیاد گفت: متاسفانه سن اعتیاد تا حد 10 سال رسیده است که واقعیت تلخی در جامعه ما می باشد.
وی با اشاره به بحث مشروبات الکلی اظهار داشت: 25 درصد قتل های جامعه ما که مربوط به درگیری و نزاع می باشند ریشه در مصرف مشروبات الکلی می باشند؛ که برای کاهش این جرائم باید به فکر تقویت نه گفتن به گرایش دهندگان این مواد باشیم.
رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی آذربایجان غربی همچنین افزود: فرار جوانان و نوجوانان نیز می تواند به افزایش جنگ نرم و مشکلات آن در جامعه کمک کند.
رستمی ادامه داد: کشورهای بیگانه با تبلیغ منفی در شبکه های ماهواره ای و اجتماعی می خواهند دو سلاح دفاعی ما یعنی عقل و ایمان را سست کنند و از بین ببرند.
وی همچنین با اشاره به نزدیکی به چهارشنبه آخر سال گفت: براساس آمار اعلام شده در سال گذشته 4 نفر براثر استفاده از اقلام آتشبازی غیر مجاز مجروح و 2 نفر نیز فوت نمودند.
رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی آذربایجان غربی خواستار شد: چهارشنبه سوری خود را به چهار شنبه سوزی تبدیل نکنید تا سال خوشی را آغاز کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار