فرمانده انتظامی شهرستان محلات:

وجود دوربین های هوشمند اهمیت ویژه ای در امدادرسانی و نظارت دارد

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: وجود دوربین های هوشمند اهمیت ویژه ای در نظارت و امدادرسانی به عهده دارند.

کد مطلب: ۳۲۵۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ فرامرز گودرزی در گفت و گو با خبرنگار پانا، با بیان اهمیت دوربین های ترافیکی در افزایش نظارت پلیس افزود: امروزه کنترل تخلفات رانندگی و روان سازی ترافیک و ایجاد بسترهای امنیت اجتماعی از طریق روش های سنتی به طور کامل جوابگو نیست و استفاده از سامانه های هوشمند در کاهش تخلفات رانندگی و جرائم امنیتی، انتظامی نقش موثری ایفا می کند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون برخورد با تخلفات حادثه ساز جز اولویت های مهم پلیس بوده است و در این رابطه از تمام توان و ظرفیت بهره گرفته شده اما کسب موفقیت های بیشتر و ارتقا فرهنگ ترافیکی و انتظامی نیازمند توجه مسئولان در راه اندازی سریع دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در محلات است.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات اظهار داشت: با وجود فعالیت چشمگیر پلیس در تمام نقاط شهر محلات بسیاری ازتخلفات رانندگان از چشم ماموران دور می ماند و اکنون نیز این شهر به دلیل عرض کم خیابان ها و تردد بالای وسایل نقلیه با معضل ترافیک روبه رو است.

گودرزی بیان کرد: با همکاری پلیس، شهرداری و شورای اسلامی شهر محلات اکنون در 5 نقطه از شهر دوربین های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی نصب شده است که به زودی از آنها در راستای برخورد با تخلفات رانندگی استفاده خواهد شد که با توجه به نشست های برگزار شده با مسئولان شهرداری و شورا مانیتورینگ این سیستم ها در مرکز فرماندهی انتظامی محلات نصب و تحت کنترل قرار می گیرد.

وی با اشاره به مشکلات جغرافیایی خیابان های شهر محلات و افزایش تردد خودروها و بار ترافیکی ایجاد شده که نارضایتی برخی از شهروندان را به دنبال داشته است بیان کرد: این سیستم ها به منظور نظارت و حضور به موقع پلیس و عوامل امدادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات در پایان با تشکر از اقدامات انجام شده از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر گفت: این نهاد می بایست در راستای کاهش ترافیک، بسترهای لازم از قبیل افزایش ظرفیت پارکینگ ها و توسعه معابر را به صورت جدی مدنظر قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار