رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:

صدور حکم قطعی در رابطه با پرونده تلفات دام دامداران شهربابک

خبرگزاری پانا: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: حکم قطعی در رابطه با پرونده تلفات دام دامداران شهربابک از آلایندگی صادر شده و بخشی از این مطالبات نیز وصول شده و تا ریال آخر آن انشاالله وصول شده و به افراد پرداخت می شود.

کد مطلب: ۳۲۵۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان خبر از صدور حکم برای متجاوزین به عنف در شهربابک داد و گفت: دادگستری شهرستان شهربابک و دادگاه کیفری استان در کوتاه ترین زمان ممکن به این پرونده رسیدگی کردند و طبق موازین قانونی و شرعی حکم پرونده تجاوز به عنف در شهرستان صادر شد

وی افزود: طبق احکام صادره 2 حکم اعدام در ملا عام و مجازات تعزیر متناسب برای متهمان آن صادر شده است؛ اما با توجه به اینکه تجدید نظر خواهی صورت گرفته پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده است .

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: اگر حکم در دیوان عالی کشور تأیید و دستور اجرای حکم صادر گردد حتماً حکم اجرایی می شود .

موحد گفت: شاخصه های کلی برای راه اندازی حوزه های قضائی جمعیت شهر، تعداد پرونده و مساحت می باشد.

وی افزود: صدور مجوز راه اندازی حوزه قضائی در شهرهای خاتون آباد و خورسند نیاز به بررسی دارد و رییس دادگستری شهربابک بررسی می کند در صورت نیاز و دارا بودن شاخصه های مورد نظر در آینده واحد قضایی در این شهرها نیز راه اندازی شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: حکم قطعی در رابطه با پرونده تلفات دام دامداران شهربابک از آلایندگی صادر شده و بخشی از این مطالبات نیز وصول شده و تا ریال آخر آن انشاالله وصول شده و به افراد پرداخت می شود .

وی تصریح کرد: ممکن است برای وصول مطالبات زمان بر باشد؛ اما در اجرای آن شکی نیست، البته ازین پس در اجرای آن تسریع صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار