معاون سیاسی وزیر کشور:

دولت برای اجرای اهداف خود نیازمند مدیران کارآمد در استان ها است

خبرگزاری پانا: معاون سیاسی و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی با بیان این که اجرای برنامه ها و اهداف وزارت کشور در گرو کارآمدی مدیران استان ها است، گفت: دولت برای اجرای اهداف خود در استان ها نیازمند مدیران کارآمد و مسوولیت پذیر است.

کد مطلب: ۳۲۴۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس سیاسی پانا، محمد حسین مقیمی امروز -یکشنبه در همایش معاونان سیاسی و امنیتی استانداری های سراسر کشور در تهران بر ضرورت تقویت جایگاه مهم نمایندگان سیاسی دولت در استان ها تاکید کرد.

وی تصریح کرد:در نظام اداری کشور استانداران نقش بزرگی در اجرای تصمیمات دولت دراقصی نقاط کشور دارند و به عنوان هماهنگ کننده عالی دولت در استان ها فعالیت ها را در جهت پیشبرد اهداف نظام هدایت می کنند.

معاون سیاسی وزیرکشور با تأکید بر اهمیت آموزش نیروهای زیر مجموعه وزارت کشور در استان ها گفت: باید تلاش کنیم با آموزش نیروهای کارشناسی موجود در استانداری و فرمانداری ها، آنها را برای تصدی مشاغل حساس و ارتقاء شغلی در آینده آماده کنیم.

مقیمی یادآور شد: هر هزینه ای برای آموزش مدیران سیاسی در استان ها سرمایه محسوب می شود زیرا تربیت کادر قوی در استان ها در حوزه های اجرایی سرمایه ای ماندگار برای کشور است .

وی همچنین خطاب به معاونان سیاسی امنیتی استانداری های سراسر کشور اظهارداشت: با تعامل سازنده با همه نهادها باید معضلات و کمبودها را برطرف و عقب ماندگی ها را جبران کنیم تا اهداف دولت تدبیر و امید در همه زمینه ها تحقق یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار