همایش تجلیل از مدیران و دبیران ساعی و تلاشگر ناحیه یک قزوین

خبر گزاری پانا : مدیرکل آموزش و پرورش استان :یکی از ویژگی های آموزش و پرورش، پرورش خلاقیت است

کد مطلب: ۳۲۳۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در همایش تجلیل از دبیر ساعی و تلاشگر ناحیه یک قزوین گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب در مسائل آموزشی و تربیتی باید تلاش وافری داشته باشیم، در استان قزوین در بین دانش آموزان 35 درصد آسیب های اجتماعی و روانی وجود دارد، در این زمینه نظام آموزشی باید اهتمام جدی داشته باشد.

وی افزود: می توانیم با تلاش و کوشش مستمر و منسجم رتبه قبولی کنکور در استان قزوین را بهبود ببخشیم و این نیازمند تلاش همه فرهنگیان و جامعه تعلیم و تربیت استان می باشد، امسال 12 پایگاه کنکور در 6 شهرستان استان راه اندازی می شود، تلاش خواهیم کرد در بحث کنکور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سالار قاسمی خاطر نشان کرد: اگر همکاران و فرهنگیان طرح یا پیشنهاد داشته باشند، آموزش و پرورش استان استقبال می کند و از همه نظر کمک خواهیم کرد، باید به سمت سلامت فکری مدرسه پیش برویم چرا که دنیا به این سمت می رود، باید از ظرفیت های بومی، محلی و ملی استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: یکی از ویژگی های آموزش و پرورش، پرورش خلاقیت است، خلاقیت و استفاده از روش های نوین موجب پیشرفت و ارتقاء نظام تعلیم و تربیت خواهد بود، ایجاد مهارت در دانش آموزان و پرورش استعدادهای آنها نیز از دیگر موضوعات مورد توجه در آموزش و پرورش می باشد. باید دانش آموزان در تراز جمهوری اسلامی ایران آموزش داده و تربیت شوند.

سالار قاسمی در ادامه اضافه کرد: دو ویژگی عشق و محبت از عوامل موفقیت یک معلم است، این دوره ویژگی منجر به فهم دقیق ، نقد صحیح و تصمیم درست دانش آموزان خواهد شد.

در پایان همایش با اهداء لوح از مدیران و دبیران ساعی و تلاشگر ناحیه یک تقدیر گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار