معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی مربیان تربیت بدنی استان

خبر گزاری پانا: معاون تربیت بنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گفت: کارگاه آموزشی «تحت عنوان روابط کار» مربیان تربیت بدنی با حضور 200 مربی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۱۹۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

زهرا رادنیا صبح امروز در گفتگو با خبر نگار پانا اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی بالا بردن سطح علمی و افزایش مهارت های شغلی مربیان و ارتقای سطح کیفی ورزش در مدارس استان بود.

وی با اشاره با قابلیت ها و استعداد های دانش آموزان دختر و پسر استان در رشته های مختلف ورزشی تصریح کرد: در حال حاضر قریب 15 هزار دانش آموز در رده های مختلف سنی و رشته های ورزشی نظیر تیر اندازی، کشتی، تنیس روی میز، دو و میدانی، آمادگی جسمانی و ورزش های بومی محلی فعالیت می کنند.

معاون تربیت بنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، با بیان این که برای مربیان حاضر در این دوره آموزشی گواهی ضمن خدمت به میزان 6 ساعت صادر می شود، ادامه داد: یکی از اهداف معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش تقویت و توسعه ورزش قهرمانی در مدارس استان است.

رادنیا، از برگزاری کارگاه آموزشی دوچرخه سواری در آموزشگاه آمنه شهر مود خبر داد و افزود: در این کارگاه آموزشی که با حضور مربی فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، 180 دانش آموز این آموزشگاه با اصول اولیه و قوانین این رشته ورزشی آشنا شدند.

وی ، ادامه داد: در حاشیه این مراسم خیرین نیکوکار جامعه یاوری فرهنگی برای توسعه این رشته ورزشی در خراسان جنوبی تعداد 5 دوچرخه کوهستان به ارزش 5 میلیون تومان اهدا کردند و نسبت به پوشش مدارس شبانه روزی شهرستان سربیشه نیز قول مساعد دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار