معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش پرورش ایلام در گفت و گو با پانا:

استعداد یابی هاکی از دانش آموزان/راهیابی 4 دانش آموز ایلامی به تیم ملی

خبرگزاری پانا:ملیحه اسلامی گفت:در حال حاضر در استان های گرم سیر مراسم اختتامیه را برگزار کردیم و در مناطق سرد سیر این مراسم به بعداز عید موکول شده است.

کد مطلب: ۳۱۸۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد

ملیحه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص المپیاد های درون مدرسه ای در استان ایلام گفت:در حال حاضر مناطق گرمسیر استان ایلام درحال برگزاری مراسم اختتامیه می باشند و مناطق سردسیر اختتامیه را اجرا نکردند و آن را به بعداز تعطیلات عید موکول کردند.

وی در مورد طرح استعدادیابی در استان ایلام افزود:من از شهریور ماه به دنبال برگزاری طرح استعدادیابی بودم و در این راستا گام های مثبتی برداشتیم مثلا چند نفر از استعدادهای خوب این استان را برای رشته ی هاکی انتخاب کرده ایم در حال حاضر برنامه ی خاصی برای استعدادیابی نداریم و بیشتر درگیر بحث اختتامیه ها هستیم.

اسلامی در باره ی اینکه چه برنامه های برای آینده ی المپیاد در استان ایلام دارد؟گفت:برنامه ی ما برای آینده ی المپیاد این است که مناطقی که نتوانستند مراسم های اختتامیه را برگزار کنند این مراسم را اجرا کنند و تمام مناطق مراسم اختتامیه را انجام داده باشند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چه تعداد از دانش آموزان استان ایلام توانستند به تیم ملی زیر یازده سال را پیدا کنند؟اظهار داشت:از استان ما چهار نفر برای تیم ملی انتخاب شده اند که باید دید چه تعداد به به تیم ملی راه پیدا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار