نخستین کنفرانس «آموزش ریاضی و فناوری» در مازندران برگزار شد

خبرگزاری پانا: نخستین کنفرانس «آموزش ریاضی و فناوری» از سوی آموزش و پرورش مازندران برگزار شد.

کد مطلب: ۳۱۸۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در مراسم نخستین کنفرانس آموزش ریاضی و فناوری که در دانشگاه فرهنگیان پردیس دکتر شریعتی برگزار شد گفت: در سال‌های اخیر رویکردهای کیفیت، تحول و بهره‌وری در آموزش و پرورش مورد توجه قرار دارد.
نظری با اشاره به اینکه موضوعات مختلف تحصیلی در آموزش و پرورش فرایند پژوهشی و علمی دارد، یادگیری و یاددهی پژوهش‌محور را بهترین روش آموزشی دانست و اظهار داشت: برای یادگیری عمیق و با ثبات روش پژوهش‌محوری مناسب‌ترین روش تدریس است.
معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان این که در افق 1404 دانش‌آموزان باید متفکر، فعال و نقاد تربیت شوند، تصریح کرد: این کنفرانس‌ها با هدف کیفیت‌بخشی، زمینه‌سازی بروز استعدادها و پیوند بین دانشگاه و مدرسه برگزار شده است.
وی مخاطبان کنفرانس ریاضی و فناوری را تمامی معلمان دوران تحصیلی دانست و ادامه داد: 291 مقاله به این کنفرانس ارسال شده است.
نظری در تفکیک مقالات ارسالی نیز اظهار کرد: 30 مقاله سخنرانی، 11 مقاله تولید محتوایی و 60 مقاله پوستری در این کنفرانس ارائه شد که بیشترین مقالات از شهرستان بابل، نوشهر و دانشگاه فرهنگیان بوده است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به این که برگزاری این کنفرانس گامی برای تغییر است، اظهار کرد: در عرصه بمباران فناوری از آموزش سنتی باید خارج شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار