مراسم بدرقه دانش آموزان عمره گزار اهل سنت سیستان و بلوچستان

خبرگزاری پانا: مراسم بدرقه دانش آموزان عمره گزار اهل سنت استان سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین استانی در اردوگاه فاطمه الزهرا زاهدان برگزار گردید.

کد مطلب: ۳۱۷۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، رضا بامری مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: این کاروان شامل هجده دانش آموز و یک مربی می باشد که از برادران اهل سنت شهرستان های سراسر استان انتخاب شده اند و توفیق زیارت خانه خدا نصیبشان شده است.
وی افزود: بازگشت این عزیزان در تاریخ 10/12/93 می باشد و کاروان دانش آموزان عمره گزار تشیع هم در تاریخ 29/11/93 اعزام خواهد شد.
در ادامه فقیهی معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه اهل سنت در استان گفت: ابتدا خدا را شاکر باشید که در آغاز نوجوانی و جوانی این توفیق را نصیب شما نموده و در مرحله دوم از والدین خود تشکر کنید که فرزندان صالحی تربیت کردند که زائر بیت ا... الحرام می شوید و این حس را در دل شما ایجاد کرده اند و تشکر سوم از مسئولین است که برای رساندن شما به این مسیر تلاش نموده اند.
وی اظهار داشت: در طول مسیر بسیار دعا کنید و در انتخاب دعاهایتان دقت نمایید چرا که نزد کریمی می روید که شما را بی پاسخ بر نمی گرداند.
فقیهی افزود: برگزاری حج عمره بسیار ثواب دارد چون عظمت مسلمان ها را نشان می دهد. سعی کنید از هم اکنون خود را پاک نمایید و مراقب رفتار و گفتار خود باشید و به توصیه ها و احکام گفته شده توجه نمایید.
سپس سعیده سرگلزایی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک به دانش آموزان عمره گزار به جهت انتخابشان در این سفر روحانی از مسئولین سازمان دانش آموزی که در این راه بسیار تلاش نموده اند تشکر نمود.
وی خطاب به دانش آموزان عمره گزار گفت: این توفیق نصیب شما گردیده که روزهایی را بدون دغدغه و راحت به راز و نیاز با خداوند بپردازید. روزهایی معنوی و زیبا را در پیش رو دارید، پس قدر خودتان را بدانید و خودتان را به سرچشمه قدرت لایزال الهی متصل کنید.
سرگلزایی ادامه داد: توصیه من به شما این است که از لحظه لحظه این سفر استفاده کنید و برنامه ریزی کنید و با شناخت و آگاهی گام بردارید تا از آن لحظات بهره ببرید.
در پایان دانش آموزان عمره گزار با بدرقه مسئولین عازم این سفر معنوی به مقصد تهران و از آنجا به مکه مکرمه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار