بازدید معاون سیاسی و قائم مقام وزیر کشور از خانواده دو شهید اسلامشهری

خبرگزاری پانا :معاون سیاسی و قائم مقام وزیر کشور، معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، با حضور در منزل شهیدان با خانواده معظم شهیدان دیدار نمودند.

کد مطلب: ۳۱۵۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، معاون سیاسی و قائم مقام وزیر کشور در سخنانی در حاشیه این بازدیدها با بیان اینکه همه ما مدیون و قدردان خون شهدا و ایستادگی ها و ازخود گذشتگی های خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستیم، گفت: در ایام مبارک دهه فجر وظیفه خود دانستیم تا با حضور در منزل این شهیدان به عیادت و دلجویی از خانواده معظم آنان بپردازیم..
وی با بیان اینکه مردم ما در همه عرصه های به وظیفه شان عمل کرده اند، وامروز مسئولیت سنگینی بر دوش مسئولان و خادمین ملت قرار دارد و ما باید بدرستی به وظایفمان عمل کنیم تا شرمسار خانواده شهدا و ایثارگران نباشیم.
فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی اظهار کرد: خانواده معظم شهدا از جایگاه ویژه ای در بین مردم برخوردارند و ما دلجویی و عیادت از این عزیزان را وظیفه خود می دانیم
حقیقی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام ا... فجر و تا روزهای پایانی سال بازدید از خانواده معظم شهرستان توسط مسئولان شهرستان انجام خواهد شد.
/ خبر : ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار