مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی خبر داد:

كاهش13 درصدی تلفات حوادث رانندگی در ده ماهه امسال

خبرگزاری پانا:مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت:در ده ماهه منتهی به دی ماه امسال تعداد كل متوفیات ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به ادارات پزشكی قانونی استان آذربایجان شرقی 611 نفر بوده است که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 706 نفر بود حدود 13 درصد كاهش نشان می‌دهد.

کد مطلب: ۳۱۴۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بهرام صمدی راد با اعلام این خبر افزود : از مجموع تلفات حوادث رانندگی نه ماهه امسال در استان 80 درصد را مردان و20 درصد را زنان تشکیل می دهند.
وی افزود : بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 402 مورد در جاده‌های برون‌شهری و پس از آن با 141 مورد در مسیرهای درون‌شهری، 50 مورد در جاده‌های‌روستایی و 18 مورد نامعلوم ویا خارج از جاده های استان گزارش شده است.
مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در سال 92 استان آذربایجان شرقی از نظر فراوانی متوفیات در رده نهم کشوری قرار داشت افزود به ازای هر صد هزار نفر جمعیت ، میانگین کشوری 23 نفر می باشد که این آمار برای استان آذربایجان شرقی 21 نفر بوده است که در رده 26 کشوری قرار داشته است.
وی گفت: کل آمار متوفیات حوادث رانندگی استان در سال 1392 برابر با 801 نفر بوده که در مقایسه با سال 1391 که 824 نفر بود کاهش 8/2 درصدی داشته است.
صمدی راد از ارجاع 41 متوفی به مراکز پزشکی قانونی در طی دی ماه سالجاری خبر داد و گفت : از این تعداد 5 نفر زن و 36 نفر مرد بودند که در مقایسه با دی ماه سال گذشته که تعداد فوت شدگان 49 نفر بودند تعداد 8 نفر کاهش داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار