پرده اکران روباه بهروز افخمی در سینما آزادی بالا رفت

خبرگزاری پانا: فیلم روباه با حضور بهروز افخمی؛ کارگردان، محمد پیرهادی؛ تهیه کننده، آرش مجیدی و جلال فاطمیان؛ بازیگران فیلم در سینما آزادی اکران شد.

کد مطلب: ۳۱۳۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، محمد پیرهادی ؛ تهیه کننده «روباه» در مراسم پیش از اکران فیلم گفت: من به عنوان ناظر و شاهد صادقانه می گویم که افخمی و تیمش تلاش زیادی کردند که فیلمی درخور شما بسازند.

وی یادآور شد: افخمی سرمایه ارزشمند سینما است و ما می خواستیم در کنار هم فیلمی بسازیم که ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کند.
در ادامه آرش مجیدی؛ بازیگر فیلم با بیان این که کار با افخمی برایش جذاب است، تصریح کرد: فیلم شوکران را در دوران دانشجویی ام بازی کردم و این تجربه مهم ترین اتفاق زندگی من بود اما من از آن زمان بازیگری را رها کردم و مشغول دستیاری شدم. اکنون خوشحالم که افخمی برای فیلم «روباه» من را انتخاب کرد.
جلال فاطمی؛ بازیگر هم با اشاره به تجربیات کارگردانی اش گفت: از سال ۶۱ که فارغ التحصیل شدم به یک نوعی در کارهای سینما و تبلیغات و تلویزیون بودم اما تجربه کار با افخمی متفاوت بود برای این که یاد گرفتم چطور کار را مدیریت کنم.
وی ادامه داد: افخمی را در «روباه» در ژانری اکشن دیدم و درس های زیادی از او گرفتم.
در ادامه بهروز افخمی؛ کارگردان درباره داستان فیلم اظهار کرد: پایان «روباه» قابل تشخیص نیست و مانند «روز شیطان» تعقیبی طولانی و خستگی ناپذیر در فیلم وجود دارد که امیدوارم تماشاگر را خسته نکند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار