بروجردی: پیروزی در انتظار مردم و دولت سوریه است

خبرگزاری پانا: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پایداری و ایستادگی دولت و ملت سوریه، موجب چرخش در مواضع بسیاری از حامیان تروریست ها شده و بی تردید پیروزی نهایی در انتظار مردم و دولت سوریه است.

کد مطلب: ۳۱۲۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس سیاسی پانا، فیصل مقداد قائم مقام وزیر خارجه سوریه صبح امروز چهارشنبه با علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار بر استمرار حمایت ها و پشتیبانی های کشورمان از دولت و ملت سوریه در مقابل هجوم تروریست ها و حامیان خارجی شان تاکید کرد.

وی گفت: ایستادگی و مقاومت قهرمانانه مردم و رهبران سوریه بویژه شخص بشار اسد در شرایط دشوار چهار سال گذشته، تهاجم جبهه استکبار جهانی به سوریه را به شکست کشاند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: رژیم صهیونیستی و تروریست های تکفیری مورد حمایتش طی این مدت نتوانستند خللی در اراده مردم و رهبران سوریه برای مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر قدس ایجاد کنند.

وی ادامه داد: پایداری و ایستادگی قابل ستایش دولت و ملت سوریه، موجب ایجاد تردید و چرخش در مواضع بسیاری از حامیان تروریست ها گردیده و بی تردید پیروزی نهایی در انتظار مردم و دولت سوریه است.

بروجردی با اشاره به حادثه اخیر قنیطره و شهادت رزمندگان لبنانی و ایرانی در نتیجه حمله صهیونیست ها گفت: این حادثه، به هم پیوستگی صفوف مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را نشان داد و موجب تقویت این جبهه شد.

وی افزود: حادثه قنیطره وجود هماهنگی کامل بین گروه های تروریستی و رژیم صهیونیستی در سوریه را آشکار کرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، حمایت کامل کشورمان از طرح های گوناگون سیاسی و اقتصادی در جهت حمایت از سوریه را مورد تاکید قرار داد.

در این دیدار، قائم مقام وزیر خارجه سوریه نیز با قدردانی از پشتیبانی های ایران گفت: مناسبات ایران و سوریه راهبردی و برخاسته از دوستی و مودت عمیق بین این دو ملت می باشد.

وی، مناسبات راهبردی ایران و سوریه را بر معادلات منطقه ای و جهانی تاثیرگذار دانست.

فیصل مقداد، مراتب همدردی و تسلیت رهبران سوریه برای شهادت سردار الله دادی که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی در قنیطره سوریه به شهادت رسید را به بروجردی ابراز کرد.

وی با اشاره به موفقیت های اخیر ارتش و نیروهای مردمی کشورش در جبهه های مختلف گفت: به برکت به هم پیوستگی محور مقاومت، به زودی شاهد شکست کامل تروریست ها و حامیان خارجی آنها در سوریه خواهیم بود.

بروجردی و فیصل مقداد در ادامه این دیدار درباره آخرین تحولات سوریه در عرصه های سیاسی و منطقه ای گفت و گو و تبادل نظر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار