تاکید مرجع تقلید بر لزوم جلوگیری از تک خوانی زنان

خبرگزاری پانا: یکی از مراجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم جلوگیری از تک خوانی زنان گفت: امام راحل قصد داشتند به زنان عزت و مقام بدهند تا بازیچه قرار نگیرند.

کد مطلب: ۳۱۱۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی ظهر دیروز در دیدار رئیس و مسئولان دانشگاه قم با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیاری از علما و مراجع تقلید تا کنون برای پیروزی انقلاب اسلامی حرکت‌هایی داشتند ولی در ‌‌نهایت امام خمینی(ره) با حرکت فوق العاده گسترده خود این انقلاب را به پیروزی رساند .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تمام ابعاد جامعه ما نفوذ کرد، عنوان داشت: حرکت امام راحل برای پیروزی تقریبا ۱۶ سال طول کشید و بعد از به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌های دشمن، کشورمان استقلال خود را حفظ کرد .

مسئولیت داریم اهداف مقدس شهدا را پیش ببریم

استاد سطوح عالی حوزه با اشاره به برگزاری کنگره شهدای دانشجو در استان قم ابراز کرد: این کنگره به نوعی تجلیل از قشری است که با حرکت خودشان فرمان امام راحل را اطاعت کردند و از جان خود گذشتند و با شهادت آنها ما مسئولیت داریم تا اهداف مقدس آنان را پیش ببریم .

وی افزود: متأسفانه بیگانگان با لباس حق به این عرصه وارد می‌شوند و همواره با دخالت‌های خود در صدد هستند دستاوردهای انقلاب اسلامی را خدشه دار کرده و افرادی نیز در داخل فریب آنها را می‌خورند و به آنها کمک می‌کنند .

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: دشمنان خارجی با هدف مقدس وارد می‌شوند و در داخل کشور نیز افرادی را فریب می‌دهند و وظیفه ما هوشیار بودن در برابر آنها است .

باید از تک خوانی زنان جلوگیری کرد

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید از تک خوانی زنان جلوگیری کرد، افزود: امام راحل قصد داشتند به زنان عزت و مقام بدهند تا بازیچه قرار نگیرند، حقیقت این است که دین اسلام می‌خواهد به افراد عزت بدهد.

این مرجع تقلید شیعیان خطاب به دانشجویان عنوان کرد: در مسیر ولایت باشید که در رأس آن حضرت ولی عصر(عج) قرار دارد و دانشجویان باید در کنار مراجع باشند و همچنین ما نیز باید در کنار آنها باشیم و از هم جدا نشویم .

وی ادامه داد: دانشجویان بال‌های نظام اسلامی برای رسیدن به پیشرفت هستند و برای حفظ انقلاب باید سنگر‌ها را حفظ کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار