بازدید فرماندار ورامین از پروژه های عمرانی بخش جواد آبادشهرستان ورامین

خبرگزاری پانا: فرماندار ورامین ز پروژه های عمرانی در حال اجرا بخش جواد آباد بازدید کرد .

کد مطلب: ۳۰۹۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، وبه نقل از روابط عمومی بخشداری جواد آباد، محسن خوانساری ، به همراه سید رضا طباطبایی معاون سیاسی ،غلامرضا رحیمی معاون برنامه ریزی و اداری مالی ،سید همایون عباسی بخشدار از پروژه های عمرانی بخش جواد آباد شامل: احداث 8 ساختمان دهیاری، احداث 2 سالن ورزشی، احداث 4 زمین چمن مصنوعی و طبیعی و اجرای طرح هادی و بهسازی معابر روستاهای این بخش بازدید بعمل آورد .

در این بازدید ها بخشدار جواد آباد نکات لازم در خصوص چگونگی سیر مراحل 2 ماهه انجام پروژه ها تا نتایج کتبی گزارشات کارشناسان و ناظرین فنی را برای فرماندارورامین و معاونین وی تشریح کرد .

سید همایون عباسی با اشاره به اینکه 37 پروژه ای که وعده آن را داده بودیم با یاری خداوند متعال در حال تکمیل شدن است، اظهار داشت: در تمامی این پروژه‌ها کیفیت را به همراه سرعت در اجرای آن را مد نظر قرار دادیم تا با یاری خداوند متعال در ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری برسانیم.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش جواد آباد با اشاره به نقش مهم مردم در اجرای 37 پروژه عمرانی بخش جواد آباد، بیان داشت: امیدواریم با اجرای طرح های عمرانی، خدماتی، آموزشی و ورزشی در روستاهای بخش جواد آباد رضایت مندی مردم ولایتمدار و متدین این بخش را ایفا کرده باشیم.

مشاور فرماندار ورامین در پایان این بازدید گفت: 36 سال پیش انقلاب اسلامی ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و ایفای نقش آگاهانه مردم به پیروزی رسید و به حلاوت شیرین آن دوران 37 پروژه عمرانی را در سه ماه اخیر به همت همین مردم آغاز کردیم که با حمایت های شبانه روزی فرماندار شهرستان ورامین، معاونین وی و سایر مسئولان دولت تدبیر و امید در ایام دهه فجر آماده افتتاح و بهره برداری می رسد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار