حرکت کاروان کودک گیلک زبان از عمارت کلاه فرنگی رشت

خبرگزاری پانا : به مناسبت برگزاری هفته فرهنگ و هنر رشت، جشن بزرگ فرزندان گیل با حرکت کاروان کودکان گیلک زبان، روز دوشنبه 6 بهمن از مقابل عمارت کلاه فرنگی آغاز و در مجموعه ورزشی عضدی رشت برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۰۸۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا: محمد تجدد، مسوول بخش کودک و نوجوان هفته فرهنگ و هنر رشت ضمن اعلام این خبر گفت: در روز دوشنبه ساعت 8 صبح، کودکان و نوجوانان در جلوی عمارت کلاه فرنگی رشت جمع شده و به صورت کارناوال شادی با شعارهایی در زمینه صلح و دوستی اعم از «جنگ نه»، «زندگی حق بچه هاست»، «می خواهیم شهر سالم و شاد داشته باشیم» و... به سمت باشگاه تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت حرکت می کنند.

وی افزود: برنامه های متنوعی در مجموعه ورزشی عضدی برای کودکان در نظر گرفته شده که از آن میان میتوان به شعر خوانی ، قصه گویی و اجرای برنامه های شاد با حضور شخصیتهای محبوب کودکان از قبیل خاله باران ، عمو خندان ، خاله مهتاب ، گروه فینگیل ها ، عمو نوایی و مبارک اشاره کرد.

مسوول بخش کودک هفته فرهنگ و هنر رشت در پایان ضمن اشاره به اینکه ورود به این برنامه برای تمام کودکان آزاد و رایگان می باشد افزود : با توجه به لزوم پرداختن به نیازهای کودکان در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری در این برنامه سعی می شود که نیازهای عاطفی و روحی کودکان در نظر گرفته و به نحو احسن به آن پرداخته شود و هفته فرهنگ و هنر رشت فرصتی باشد برای ایجاد نشاط و شادی در بین کودکان و نوجوانان.

هفته فرهنگ و هنر رشت از 1 الی 7 بهمن 93 با اجرای برنامه های مختلف در شهر رشت برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار