رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی:

اعتلای فوتبال تبریز در گروه توجه به ماشین سازی و تراکتورسازی است

خبرگزاری پانا:رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی گفت: وجود دو تیم حرفه ای ماشین سازی و تراکتورسازی برای تبریز کفایت می کند و اعتلای فوتبال استان در گرو توجه به این دو تیم می باشد

کد مطلب: ۳۰۸۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، احتشام حاجی پوردر گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: حمایت از تیم فوتبال ماشین سازی تبریز حمایت از فوتبال تبریز و استعدادهای فوتبال محلات تبریز می باشد و لازمه ظهور دوباره خطیبی ها، اکبرپورها، هلالی ها و دهها ملی پوش دیگر توجه به فوتبال بومی و این دوتیم می باشد.
وی با ا شاره به اهمیت ورزش و فوتبال محلات در تبریز اظهار داشت: شهرداری تبریز به عنوان یک نهاد اجتماعی باید به ورزش محلات و شهروندی توجه بخصوصی داشته باشد.
حاجی پور با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرداری تبریز دو تیم ماشین سازی و شهرداری تبریز را اداره می نماید افزود: ادغام دو تیم بهترین تصمیم ممکن برای مدیریت شهری می باشد و لزومی ندارد که شهرداری تبریز همزمان دو تیم فوتبال داشته باشد و این یک امر اصولی نمی باشد.
وی با اشاره به اینکه با تصویب اعضای شورای شهر مالکیت ماشین سازی تبریز به شهرداری منتقل شده است اظهار داشت: تیم با سابقه و پر افتخار ماشین سازی برند مهمی برای تبریز می باشد که هزاران طرفدار در این شهر دارد و قطعا با حمایت شهرداری این تیم در کمترین زمان به سطح اول فوتبال کشور بازخواهد گشت.
وی در پایان اظهار داشت: تزریق بودجه در فوتبال و ورزش محلات هزینه کردن نیست بلکه سرمایه گذاری برای سلامت و آینده شهر تبریز می باشد. این در شان تبریز نیست که شاکله اصلی تیم های فوتبالی آن با بازیکنان غیر بومی بسته شود و اثری از بازیکنان بومی در این تیم ها نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار