زرافشان در مراسم امضای تفاهم نامه:

احیای شورای فناوری اطلاعات، نویدبخش تحول در ارتباطات است

خبرگزاری پانا: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: برای توسعه فناوی اطلاعات در آموزش و پرورش و حرکت چشم گیر در این زمینه کارگروهی مشترک از دو وزارت خانه آموزش و پرورش و فناوری اطلاعات تشکیل شد تا همکاری های مشترک و هم افزایی در جهت توسعه فناوری اطلاعات صورت گیرد.

کد مطلب: ۳۰۸۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، علی زرافشان در مراسم امضای تفاهم نامه توسعه همکاری مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت آموزش و پرورش که صبح امروز برگزار شد، گفت: افتتاح مرکز داده های آموزش و پرورش نقطه عطفی در تحول حوزه فناوری در وزارت آموزش و پرورش است و توسعه فناوری در آموزش و پرورش با امضای تفاهم نامه بیشتر از پیش در این وزارتخانه اتفاق خواهد یافت.

وی افزود: نگاه ویژه رئیس جمهور به فناوری اطلاعات و بکار گیری ظرفیت های موجود در جهت توسعه و رشد در عرصه فناوری اطلاعات و احیای شورای فناوری اطلاعات، نویدبخش تحول در این عرصه در دولت یازدهم خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: اگر بخواهیم مطالبی مانند شهروند الکترونیک و دولت الکترونیک را در جامعه گسترش دهیم باید از ظرفیت های آموزش و پرورش استفاده کنیم بنابراین آموزش و پرورش یکی از محورهای توسعه فناوری اطلاعات است . این موضوع در نظام های تعلیم و تربیت دنیا مورد توجه قرار گرفته و یکی از شاخص های سنجش آموزش و پرورش در کشور های مختلف است .

وی عنوان کرد: برای توسعه فناوی اطلاعات در آموزش و پرورش و حرکت چشم گیر در این زمینه کارگروهی مشترک از دو وزارت خانه آموزش و پرورش و فناوری اطلاعات تشکیل شد تا همکاری های مشترک و هم افزایی در جهت توسعه فناوری اطلاعات صورت گیرد.

زرافشان یادآور شد: البته در گذشته دستاوردهای فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش وجود داشته و امیدواریم اتفاقات خوبی در این زمینه طی سالهای اخیر صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار