برگزیدگان هشتمین جشنواره فیلم کوتاه وارش معرفی شدند

خبرگزاری پانا: برگزیدگان هشتمین جشنواره فیلم کوتاه وارش از سوی هیئت داوران معرفی شدند.

کد مطلب: ۳۰۸۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، طبق رای هیئت داوران، دیپلم افتخار این جشنواره در بخش فرهنگ عامه به فیلم"لیر" اثر محمدرضا حافظی، "بی‌بی تولدت مبارک " اثر حامد نوبری و "خورشید، باغ، پنجره" اثر سعید شاه‌حسینی رسید و تندیس این بخش به همراه دیپلم افتخار به فیلم "سه چنگ هاچ" اثر یاسر خیر اهدا شد .
در بخش فیلم داستانی نیز هیئت داوران دیپلم افتخار را به "آپارتمان مورچه‌ها" اثر توفیق امانی و "عروسی مسلم" اثر رضا جمالی اهدا کرد و تندیس جشنواره در این بخش به فیلم "از طرف آنها" به کارگردانی سعید روستایی تعلق گرفت .
در بخش تجربی دیپلم افتخار به فیلم‌های "آخرین موسیقی شنیده نمی‌شود" اثر هادی احمدی و تندیس جشنواره به فیلم "زندگی" اثر قاسم شیشه‌گری رسید .
در بخش پویانمایی دیپلم افتخار به فیلم "پنکه " اثر شیرین سوهانی و تندیس و دیپلم افتخار به فیلم "کودکان دشت" اثر سعادت رحیم‌زاده اهدا شد .
همچنین در بخش بین‌الملل دیپلم افتخار به فیلم " زمستان، عشق و دیگر قوانین" اثر یاسر خیر از ایران تعلق گرفت و دیپلم افتخار جشنواره بخش بین‌الملل به بهترین اثر پویانمایی به نام "ماهی سرخ شده" اثر لیلا خلیل‌زاده از ایران رسید .
در این جشنواره بهترین فیلم مستند "جایزه ذوب شده " اثر فریز احمداف آذربایجان معرفی شد و بهترین اثر مستند همراه با دیپلم افتخار به فیلم "شونو می‌آید" اثر صلوات یوزی اف از کشور روسیه اهدا شد .
جایزه بهترین اثر داستانی به فیلم "امید" اثر انیل گلی‌اف از آذربایجان و جایزه بهترین اثر تجربی به فیلم "شاریتا اورای وای وا" از کشور قزاقستان رسید .
در بخش ترنه‌نوا دیپلم افتخار و نشان جشنواره به فیلم" 10،5/3، 5/4 " اثر مهدی حیدری اهدا شد و دیپلم افتخار به "برای زندگی" اثر مریم فتحی‌پور و نشان و دیپلم افتخار به فیلم "خانه ما همین نزدیکی است" اثر علی مدهوشیان و فیلم " آواز چوپان لال " اثر محمد مقیم‌پور اعطا شد .
جایزه ویژه هیئت داوران با نشان و دیپلم افتخار به فیلم "زمستان، عشق و سایر قوانین" اثر یاسر خیر اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار