فرماندار اردبیل:

ساخت و سازهای غیرقانونی تخریب می‌شود

خبرگزاری پانا:فرماندار اردبیل گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز و خارج از محدوده طرح هادی روستاها تخریب می‌شود.

کد مطلب: ۳۰۶۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جوادپاریاد زنجانی در نشستی که با معاون مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل داشت، اظهار داشت: به منظور حفظ اراضی ملی و صیانت از بیت‌المال ساخت و سازهای غیرقانونی، غیرمجاز و خارج از محدوده با نظر و حکم قانونی مراجع قضایی و دستگاه‌های متولی تخریب می‌شود.

وی تصریح کرد: تیم‌های گشت و بازرسی جهت پیشگیری از وقوع تخلف و اجرای احکام صادر شده از سوی دستگاه قضایی تشکیل یافته است.

فرماندار اردبیل با اعلام اینکه در صورت نبود زمین برای ساخت و سازهای روستایی طرح هادی روستاها بازنگری می‌شود، گفت: با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط از جمله جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و بنیاد مسکن خانه‌هایی که چسبیده به محدوده روستاها هستند، تعیین تکلیف می‌شوند.

پاریادزنجانی از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست به منظور هماهنگی بیشتر و صیانت از اراضی ملی از واگذاری انشعابات برق، آب و گاز به ساخت و سازهای غیرمجاز خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در همه روستاهای بالای 20 خانوار مطالعه طرح هادی انجام شده است، افزود: در 55 روستای شهرستان نیز طرح هادی اجرا شده و امسال نیز برای 20 روستای شهرستان نیز اعتباری برای طرح هادی در نظر گرفته شده است.

فرماندار اردبیل به وام کم بهره 15 میلیون تومانی ساخت و مقاوم‌سازی در روستاها اشاره کرد و ادامه داد: از عموم مردم و روستاییان درخواست می‌شود از این وام که با نظر مساعد دولت تدبیر و امید در نظر گرفته شده جهت مقاوم‌سازی و یا ساخت مسکن خود در روستاها استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار