جلسه ی کارگروه دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر مدارس برگزار شد

خبرگزاری پانا: بیش از 200 نفر از دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر مدارس در جلسه ی هم اندیشی و کارگاه آموزشی شرکت کردند.

کد مطلب: ۳۰۵۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر این مدیریت ضمن اعلام این خبر گفت: در این جلسه؛ نقاط ضعف و قوت فعالیت های مدارس در سه ماهه ی اول سال تحصیلی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و درخصوص اعضای ستاد مدرسه، وظایف دبیران شورای امر به معروف تشریح شد.

حسین رجبی افزود: در سه ماهه ی اول سال تعداد 409 برگ صورتجلسه ی امر به معروف به دبیرخانه واصل گردیده که نسبت به سه ماهه ی اول سال گذشته رشد 50درصدی دارد.

وی با بیان این آمار،تأکید کرد: تمام گزارشات و صورت جلسات مدارس مورد ارزیابی قرار می گیرد و بیش تر به فعالیت های عملی مدارس توجه داریم از آن جمله 98مورد گزارش صوتی تصویری مدارس در دهه ی اول محرم (هفته ی احیای امر به معروف و نهی از منکر) می باشد که با دقت مورد ارزیابی قرار گرفت و مدارس برتر مشخص شدند.

کارشناس مسؤول نماز، قرآن و عترت مدیریت آموزش و پرورش سبزوارخاطر نشان کرد: در ادامه ی این جلسه کارگاه هم اندیشی حول سه محور مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در محیط های آموزشی، اداری و خانوادگی برگزار گردید و دبیران امر به معروف و نهی از منکر مدارس در این سه کارگروه شرکت نمودند که مورد بازدید معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار قرار گرفت.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه، سید رضا خاتم پور؛ معاونت آموزش متوسطه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار ضمن خیر مقدم به حاضرین، از تلاش های دبیران امر به معروف و نهی از منکر مدارس تشکر و قدردانی کرد و گفت: نتیجه ی این تلاش ها باعث شده تا مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در 9سال متوالی به عنوان اداره ی برتر استان شناخته شده و در سال گذشته هم مقام اول استان را به خود اختصاص دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار