به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود

تخفیف در عوارض صدور پروانه ساختمانی بجنورد

خبرگزاری پانا: شهردار بجنورد گفت: بمنظور تشویق شهروندان به ساخت وساز وبه مناسبت سی و شمشین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارکه فجر در پی پیشنهاد شهرداری و بر اساس مصوبه شورای اسلامی برای عوارض صدور پروانه ساختمانی در این شهر تخفیفاتی اعمال می‌شود.

کد مطلب: ۳۰۵۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، روح‌الله براتیان در این باره اظهار کرد: طبق این مصوبه عوارض صدور پروانه تا 100 میلیون تومان از 20 درصد تخفیف از 100 تا 200 میلیون تومان 15 درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد

براتیان بیان داشت: شهروندان می توانند از 12 تا 30 بهمن سال‌جاری برای صدور پروانه ساختمانی به شهرداری‌های سه منطقه بجنورد مراجعه کنند، و از تخفیف ویژه این ایام برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت در عوارض صدور پروانه و سایر عوارض ساختمانی در سال آینده 20درصد پیش‌بینی می‌شود، ‌گفت: افرادی که در این ایام پروانه ساختمانی خود را با 20 درصد تخفیف دریافت می کنند درواقع از تخفیف 40درصدی نسبت به سال 94 بهره مند می شوند .

وی اعلام داشت : شهروندان می توانند با مراجعه به شهرداری مناطق ازاین تخفیفات بهره مند شوند تا در روند تورم سال آینده صدور پروانه مشکلی نداشته باشند.

برایتان همچنین گفت: تخفیف 15 درصدی در حق بیمه دریافت پروانه ساختمانی در این ایام برای مالکین نیز اعمال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار