حدادعادل: اگر بگویم اصلاً قصد کاندیداتوری در انتخابات را ندارم یا دارم دروغ گفته‌ام

خبرگزاری پانا: حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه هنوز ورود به بحث‌های انتخابات ریاست جمهوری را زود می‌دانم، خاطرنشان کرد:‌ تصور می‌کنم، مسائل اقتصادی مهم‌تر است.

کد مطلب: ۳۰۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،غلامعلی حدادعادل عصر امروز در دومین برنامه کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع دانشجو و بصیرت عاشورایی در سالن اجتماعات دانشگاه سما، پاسخگوی سؤالات دانشجویان بود.

حداد‌عادل در بخش نخست این برنامه، به تبیین شعار وحدت حوزه و دانشگاه پرداخت و در ادامه به سؤالات کتبی و سپس سؤالات شفاهی دانشجویان پاسخ داد.
نماینده مردم تهران در مجلس، در این نشست به سؤالاتی از قبیل، احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری، جایگاه زنان در جمهوری اسلامی، وضعیت فرهنگی دانشگاه‌ها سینما و تلویزیون، ارتباط با آمریکا، حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آینده، وظایف دانشجویان در مقابل مسائل فرهنگی، تحریم، گرانی‌های اخیر و ... پاسخ داد.
وی درباره احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، اظهار داشت: اگر بگویم اصلا قصد کاندیداتوری ندارم، دروغ گفته‌ام و اگر هم بگویم که تصمیم قطعی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری دارم، باز هم دروغ است.
حدادعادل با اشاره به اینکه مهم نیست، من بیایم و یا فرد دیگری، یادآور شد: امیدوارم آنچه به صلاح کشور است اتفاق بیفتد.
وی با بیان اینکه هنوز ورود به بحث‌های ریاست جمهوری را زود می‌دانم، خاطرنشان کرد:‌ تصور می‌کنم مسائل اقتصادی مهم‌تر است.
حدادعادل افزود: شش ماه تا انتخابات فرصت باقی است و بهتر است در این زمینه عجله نکنیم.

منبع:رجا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار