استاندار همدان از مرکز آموزش هتلداری فنی و حرفه ای شهر مریانج دیدن کرد

خبرگزاری پانا: استاندار همدان از پروژه های شهرستان همدان از مرکز آموزش هتلداری فنی و حرفه ای در شهر مریانج دیدن کرد.

کد مطلب: ۳۰۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، استاندار همدان به همراه هیات همراه در ابتدای ورود به شهر مریانج به مقام والای شهدای این شهر ادای احترام کرده و سپس راهی مرکز آموزش هتلداری شدند.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان در جریان این بازدید اظهار کرد: پروژه احداث مرکز آموزش هتلداری فنی و حرفه ای از سال 84 در زیربنایی به مساحت پنج هزار و 400 متر مربع شروع شده است و تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

"سیدمهدی باقری" افزود: تاکنون برای این پروژه یک میلیارد و 550 میلیون تومان از اعتبارات ملی و یک میلیارد و 700 میلیون تومان از اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 300 میلیون تومان به پیمانکار این پروژه بدهکاریم، یادآور شد: حدود چند هفته ای است که با پیمانکار قطع پیمان کرده ایم و یک هقته ای است نیروهای مرکز فنی و حرفه ای خود در این پروژه فعالیت می کنند.

وی از استاندار خواست 200 میلیون تومان برای این پروژه به صورت امانی اختصاص دهند تا بتوان پروژه را تا یک ماه آینده به اتمام رساند.

باقری این مرکز را هم تفریحی هم آموزشی خواند و گفت: این مرکز دارای 14 سوئیت و چهار مدل اتاق است. همزمان با آموزش باید درآمد هم کسب کنیم.

وی همدان را دارای پتانسیلهای بالایی در زمینه آموزش کارآموزان دانست و خبر داد: به دنبال این هستیم تا استان همدان را در آموزشهای گردشگری و هتلداری، توریستی، برق، الکترونیک، آسانسور، مگاترونیک، انرژیهای خورشیدی و تخصص استفاده از انرژیهای نوین در ساختمان پایلوت قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار