با هدف کاهش مشکلات پرورشی دانش آموزان برگزار شد/

گردهمایی یکروزه معاونان پرورشی آذربایجان غربی درمنطقه آزاد ماکو

خبرگزاری پانا: با حضور معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و دیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گردهمایی یکروزه معاونان پرورشی مناطق 24 گانه آذربایجان غربی با هدف کاهش مشکلات پرورشی دانش آموزان در منطقه آزاد ماکو برگزار شد

کد مطلب: ۳۰۴۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجانغربی ،معاونان توسعه مدیریت و فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو ،مدیر آموزش و پرورش و معاونان پرورشی مناطق 24 گانه آموزش و پرورش شورای معاونین پرورشی استان درسالن کنفرانس منطقه آزاد ماکو تشکیل جلسه داد .

مدیر عامل منطقه آزاد ماکو با تجلیل از مربیان پرورشی مدارس و بانی جلسه اظهار کرد:توجه به مسائل فرهنگی وورزشی از اولویتهای مهم سازمان منطقه آزاد ماکو است و امکانات هر 3 شهرستان باید بهم متصل شوند تا استفاده بهینه صورت گیرد .
مهندس فروزان گفت: دشمن از طریق ماهواره و مواد مخدر وارد خانه ها شده و جوانان ما را مورد هدف قرار داده است. باید چاره جویی کرده وبا این پدیده خانمانسوز مقابله کرد در این خصوص مسائل فرهنگی و ورزشی بیشترین نقش را دارد .
مدیر عامل منطقه آزاد ماکو تصریح کرد: امکانات محدودی در 3شهرستان منطقه داریم و تلاش داریم با بهبود امکانات زمینه برگزاری جشنواره ها و مسابقات استانی و کشوری با حمایت همه جانبه سازمان منطقه آزاد ماکو فراهم شود تا اقدامات فرهنگی موثری صورت پذیرد .
ولی حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با تجلیل از اقدامات فرهنگی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: دغدغه های فرهنگی مشترکی با سازمان منطقه آزاد ماکو داریم که نشان از توجه و عزم جدی دولتمردان به مشکلات پرورشی جامعه است .
حسینی خاطر نشان ساخت : مسائل دختران دانش آموز نیاز و توجه جدی را می طلبد و محیط های ورزشی بیشترین نقش را می تواند ایفا کند. برای مقابله با آسیبهای اجتماعی همزمان با تکنولوژی روز باید پیش رفت در حال حاضر 1200 آموزگار تربیت بدنی مشغول آموزش ورزشی 560 هزار دانش آموز استان را برعهده دارند .
حسینی افزود : برای مسابقات ورزشی تقویم اجرایی تدوین شده و مسابقات را در تمام مراحل شهرستانی و استانی برگزار خواهیم کرد.
جواد اسماعیل زاده معاون فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو در این جلسه با تقدیر از مربیان ورزشی و پرورشی اظهار کرد: اساتید حوزه آموزش و پرورش از جایگاه بالایی برخورداراست و سلامت روح و روان باید تقویت شود افراد مجرب و کاربلد و متخصص بیشترین زحمت را متقبل شوند تا جامعه ای سالم و پویا یی داشته باشیم .
اسماعیل زاده تصریح کرد: حوزه تربیت بدنی نیازمند توجه برای پرورش جوانان این مرزو بوم برای ورزشهای قهرمانی است و در این راستا المپیادهای دانش آموزی تقویت می شوند که در این زمینه آمادگی کامل داریم .
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: تعامل اولین پل ارتباطی است که می تواند رونق بخش های دیگر آموزش وپرورش را سبب شود .
یوسف محمدی مدیر آموزش و پرورش ماکو نیز در این جلسه با تجلیل از اقدامات فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: به همت و تلاشهای شبانه روزی مدیرعامل سازمان و مجموعه همکارانش ماکو به قطب تجاری ،گردشگری وورزشی ایران تبدیل خواهد شد و با حمایتهای سازمان جشنواره های دانش آموزی در سطح کشوری و استانی برگزار خواهیم کرد .
در پایان این جلسه هدایایی از سوی سازمان منطقه آزاد ماکو به شرکت کنندگان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار