عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت وگو با پانا :

عدم کاهش تولیدنفت زمینه کاهش بیشتر بهای نفت خواهد شد

خبرگزاری پانا : عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه مازاد تولید یکی از دلایل کاهش شدید قیمت نفت است ،بیان کرد: عدم کاهش تولیدنفت زمینه کاهش بیشتر بهای نفت خواهد شد و کشورهای بسیاری از ادامه کاهش قیمت نفت متضررمی شوند و ضروری است تا دیپلماسی فعال موجبات جلوگیری از کاهش بیشتر بهای نفت را فراهم کند .

کد مطلب: ۳۰۲۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم کارخانه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا ،اظهار کرد: آمریکا موجبات کاهش قیمت نفت را فراهم کرده و عربستان نیز با پایین نیاوردن تولید نفت خود موجبات دامن زدن به بحران کاهش قیمت نفت را شدیدتر کرده است .


عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه جلسه فوق العاده بعدی اوپک در صورتی برگزار می شود که همه اعضا بدون استثناء تقاضای برگزاری جلسه فوق العاده را داشته باشند ، بیان کرد:کشورهای بسیاری از ادامه کاهش قیمت نفت متضررمی شوند و ضروری است تا دیپلماسی فعال موجبات جلوگیری از کاهش بیشتر بهای نفت را فراهم کند .


وی در پاسخ به این پرسش که کاهش قیمت نفت تا کجا ادامه خواهد داشت ، عنوان کرد: تولید نفت آمریکا قیمت تمام شده معینی دارد و کاهش قیمت نفت تا انجا که از قیمت تمام شده استخراج بیشتر نباشد ادامه خواهد داشت .


عضو کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد:کاهش قیمت نفت از محدوده ای معین فراتر نخواهد رفت و به نظر می رسد که اکنون به کف قیمت رسیده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار