مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز:

باغ موزه دفاع مقدس نقش مهمی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید دارد

خبرگزاری پانا:مدیر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در جریان بازدید از باغ موزه دفاع مقدس تهران گفت: مجموعه ای که به همت شهرداری تهران و تلاش و کوشش مسئولین و پرسنل باغ موزه دفاع مقدس برپا شده بسیار جالب و نقش مهمی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل فعلی دارد.

کد مطلب: ۳۰۱۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد

سردار سرتیب دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس تهران در گفتگوبا خبرنگار پانا، گفت: مجموعه ای که به همت شهرداری تهران و تلاش و کوشش مسئولین و پرسنل باغ موزه دفاع مقدس برپا شده بسیار جالب و نقش مهمی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل فعلی دارد.
سردار اسلامی در ادامه افزود: آنچه امروز مشاهده کردم ارائه فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت در قالب مفاهیم هنری بود و عزیزانمان در این باغ موزه به بهترین نحوی هنر را به خدمت این فرهنگ حاضر نموده بودند و البته هنر بهترین وسیله برای ماندگاری مفاهیم دوران دفاع مقدس می باشد.
لازم به توضیح است در جریان این بازدید که سردار جواد خضرایی مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس نیز حضور داشتند در هر قسمت توضیحات لازم توسط کارشناسان مربوطه ارائه می شد.
در خاتمه این دیدار سردار اسلامی و سردار خضرایی طی نشستی صمیمی به تبادل نظر و بررسی راههای همکاری بیشتر اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز و باغ موزه دفاع مقدس پرداخت و سردار اسلامی تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های خالصانه مدیر عامل و مسئولین و کارکنان تلاشگر باغ موزه دفاع مقدس ابراز کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار