محرومیت زدایی از روستاها در دستور کار جمعیت هلال احمر خوزستان

خبرگزاری پانا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای طرح محرومیت زدایی در روستاهای منطقه احمدفداله محروم خبر داد.

کد مطلب: ۳۰۱۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی با اعلام این خبر گفت: با بهره مندی از تمام پتانسیل ها در ارگان ها و نهادهای مختلف مجموعه ای تشکیل شده تا با بررسی نیازهای مناطق روستایی محروم در استان در بخش های کشاورزی، بهداشت و درمان، حوزه اجتماعی در قالب اردوهای جهادی و کانون های دانش آموزی پاسخ داده شود.

وی با اشاره به صعب العبور بودن مناطق کوهستانی احمدفداله و محرومیت از امکانات زیربنایی افزود: فرسودگی و کمبود مکان های آموزشی، کمبود امکانات دامپزشکی و نبود جاده های مواصلاتی و ارتباطی مناسب باعث بروز مشکلات فروانی در این منطقه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه طرح محرومیت زدایی در این منطقه با همکاری بخش های مختلف آغاز شده است، تصریح کرد: در مرحله اول پس از بازدید 25 كیسه آرد و مقداری مواد غذایی از قبیل برنج، قند و شکر، حبوبات و کنسروجات در بین سالمندان و افراد بی سرپرست توزیع شد.

دکتر خدادادی همچنین از توزیع 100 بسته آموزشی و بهداشتی بین معلمان و دانش آموزان منطقه خبر داد و اظهار کرد: در طرح محرومیت زدایی 10 نقطه محروم در این زمینه شناسایی و نیاز سنجی شده و تدابیر لازم برای رفع نیازهای ضروری و برپایی کاروان های درمان اضطراری اتخاذ شده است.

در این بازدید که با همراهی فرماندار دزفول، مشاور مدیر عامل هلال احمر خوزستان، رییس امور عشایر و رییس آموزش و پرورش سردشت، رییس هلال احمر دزفول، فرمانده بس یج اصناف استان خوزستان و برخی از مسئولان محلی انجام شد، اهالی منطقه احمدفداله مشکلات خود را با مسئولان امر در میان گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار